Tuesday, 2 August 2011

ILLAMASQUA MAKE-UP



zdjecia z facebook
photos downloaded from the facebook


 








Dzisiejszy post bedzie poswiecony ILLAMASQUA. Sa to bardzo dobrej jakosci kosmetyki. Make up artysci pracujacy dla tej firmy wzoruja sie na makijazach teatralnych oraz wyrazaja swoja ekspresje. W piatek wybieram sie jeszcze raz  na zrobienie make up. Wydaje mi sie ze wroce z malymi zakupami :P Do tej pory moja ulubiona marka byl MAC, zobaczymy jak spisze sie podklad z Illamasqua. Ten makijaz ktory mam zrobil dla mnie bardzo sympatyczny Phillip ktory wlasnie pracuje dla Illamasqua. Dzieki i swietna masz do tego reke!!


Illamasqua is the product of a heady mix of influences. Its roots stem from the dark and illicit 1920s club scene, and combine a rich heritage in the manufacture of make-up for film and theatre. It also takes inspiration from members of the ‘alternative scenes’ for whom self-expression is paramount. Alternative cultures have always dared to be dramatic. They have an emotional attachment to making up. It’s an expression of their darker side, a release for their alter ego.

On Friday I going once again to have my make up done . Seems to me that I will return home with small purchases : P So far my favorite brand was MAC. This make up did  for me Phillip who works for Illamasqua. Thanks!!!!
xxxxxx







5 comments:

  1. Ależ Ty jesteś śliczna!

    Zapraszam pod NOWY ADRES mojego bloga i do obserwowania :

    http://fashiongamesblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pięknie Ci w takim makijażu ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina