Sunday, 3 July 2011

POLISH EXPRESS



Powracam do Was z nowinkami!!!
 Polish Express gazeta dla polakow w Wielkiej Brytani opublikowala artykul ze mna. Co mnie bardzo ucieszylo to zdjecie na okladce!!! a do tego wlasnie to zdjecie bo jest jednym z moich ulubionych :)

Chcialabym bardzo podziekowac Ewie Dzikiewicz ktora jest swietna reporterka i przeprowadzila ze mna wywiad. Moze nie jestem wielka "gwiazda" czy celebrytka ,ale wlasnie udzielajac tego wywiadu tak sie poczulam. Ewa zadala mi pytania o jakich inne gazety mnie nie pytaly. Pytania byly z zycia codziennego i wlasnie o tkich sprawach jest mi najlatwiej opoiadac.
Dziekuje jeszcze raz Ewie za wywiad ze mna i calemu wydawnictwu !!!

Pozdrawiam Cie serdecznie jak bedziesz czytala tego posta ;)

Jesli macie ochote przeczytac artykul zapraszam na Polish Express stronke :)

6 comments:

  1. Super! Chyba każda dziewczyna chciałaby mieć swoje 5 minut. Mam nadzieję, że Twoje będą trwały i trwały... :)))

    ReplyDelete
  2. zajebiście !!! pozazdrościć a zdjęcie rzeczywiście piękne, nie dziwie się że jedno z ulubionych ! :D

    ReplyDelete
  3. WOW!!!!!!!!!! Gratulacje!!! Ale ślicznie wyszłaś!!

    ReplyDelete
  4. Moje gratulacje! Będziesz miała świetną pamiątkę. A zdjęcie boskie! :)

    ReplyDelete
  5. Gratulacje!!! Świetne zdjęcie :))

    ReplyDelete
  6. pieknie kochana gratulacje!!! Bardzo sie ciesze z Twojego sukcesu!:***

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina