Wednesday, 20 July 2011

MOJA KOLEKCJA PIERSCIONKOW












Pierscionki, moze nie mosze ich codziennie (ze wzgledu na prace, gdzie nie moge ich wogole miec)  uwielbiam je. Pierscionki sa jedna z moich ulubionych czesci dodatkow do outfitu. Zwlaszcza te duze :)  Mam rowniez ulubiony pierscionek ktory nalezal do mojej babci. Jest za duzy na mnie ale nosze go pomiedzy dwoma innymi i wyglada calkiem fajnie.

Rings, can not wear them every day (because work). I love them. Rings are one of my favorite parts to outfit . Especially those big one:) I have also a favorite ring that belonged to my grandmother. It's too big for me but I wear ring between the other two and looks pretty cool.



A oto zapowiedz nastepnego posta ;)
This going to be in next post :)


7 comments:

  1. Wow ! pokaźna...niezła "sroczka" z Ciebie :)

    ReplyDelete
  2. wow you have such a huge collection of costume jewellery!! Congrats!
    Come follow my blog hun :)

    ReplyDelete
  3. Prawdziwe szaleństwo :) Piękna kolekcja!

    ReplyDelete
  4. Niestety większość pierścionków z sieciówek, jest na mnie za szeroka. :( Czasem nie wytrzymam i kupie a potem kombinuję podklejając plastrem ale jest to dosyć....hymmm...irytująca czynność.
    A pierścionku u jubilera, niestety sa już droższe.
    A czym się zajmujesz, że nie możesz nosić pierścionków do pracy?

    ReplyDelete
  5. Wszystkie są śliczne!!!

    ReplyDelete
  6. ojejku, śliczne! szczegolnie te kolorowe, turkusy i miodowe ;))

    ReplyDelete
  7. Wow! That sure is a lot of jewelry.. Love the bird ring by the way...

    All the best, Angel

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina