Sunday, 17 July 2011

MAX FACTOR GIFT







Max Factor jest wciaz jednym z moich ulubionych marek kosmetycznych. Uwielbiam tusze do rzes,bo musze przyznac je przetestowalam tysiace i wlasnie ten MASTER PIECE MAX jest idealny dla mnie.
Kupilam podklad i cienie a kolorowe pudeleczko z prezentem dostalam gratis ;)
Co do bransolrtki (Dorothy Perkins)to kupilam ja pare lat temi i zapomnialam o niej ;P idealna na lato. Pierscionek kupilam w Primark


Max Factor is still one of my favorite cosmetics brands. I love mascara, because I have to admit it has tested thousands and just this MASTER PIECE MAX is ideal for me.
I bought just foundation and shadows and colored box with a gift I got for free;)
Bracelet (Dorothy Perkins) I bought a few years ago and forgot about it: P perfect for summer. Ring I bought in Primark




5 comments:

  1. ale super to wygląda!
    ja mam ten podkład i jakoś nie bardzo ;/
    max factor nie lubię ale ogólnie mega się to prezentuje na fotach !

    ReplyDelete
  2. zazdroszczę,cienie są super:)

    ReplyDelete
  3. Biżuteria jest świetna! :)

    ReplyDelete
  4. dziekuje za komentarze!
    Max Factor tusz do rzes jest dla mnie najlepszy(podklad kupilam dla mojego chlopaka ;) ja uzywam MAC)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina