Thursday, 2 June 2011

MARTYNA SOBOL W TVP2










na sobie mialam:
top i buciki: primark
szpilki: Kurt Geiger
spodnie: Zara
torebka: Galeria Centrum
zegarek: Guess
kolczyki: Vivienne Westwood


Moze wiekszosc z Was juz ogladala moj wystep w naszej polskiej telewizji TVP2 w programie "Pytanie na sniadanie"
Zaproszona zostalam do programu zeby opowiedziec moja przygode z New Look.
Bylo bardzo ciekawie poznac prezenterow oraz inne gwiazdy filmowe w studio. Wszyscy przyjeli mnie i moich rodzicow bardzo cieplo.
W dniu kiedy ja wystepowalam program prowadzila Agnieszka Szulim- Badziak wraz z Romanem Czejarkiem. Agnieszka jest bardzo wysoka i piekna z niej kobieta! Roman Jest bardzo ciepla osoba!
W programie uczestniczyl Radek Pazura, ktory jak tylko wszedl o studia to... zrobilo mi sie cieplutko na serduszku...jest bardzo sexowny ;)
Pozniej w studio spotkalismy tez Jerzego Gruze z ktorym obowiazkowo musialam miec zdjecie ;)

To byl moj pierwszy wyjazd do Warszawy. Bylo to bardzo pozytywne doswiadczenie poniewaz wszyscy byli dla nas mili i spedzilismy fajnie czas.
Oby takie wyjazdy byly czesciej!!!

P.S. W dzisiejszej panoramie mogliscie zobaczyc tez krotki material z tego wywiadu :)


4 comments:

  1. przepraszam, że to piszę, ale tytuł wywiadu jakbyś co najmniej milion zarobiła.

    ReplyDelete
  2. A mi się kopciuszek bardziej kojarzy z odnalezieniem księcia, a to przecież już dawno za Tobą ;)
    Szkoda, że w Szwajcarii nie można obejrzeć PNŚ :( Ale na pewno wypadłaś świetnie! ;)

    ReplyDelete
  3. GRATULUJĘ :) wyglądasz prześlicznie bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne, a bluzkę chętnie bym Ci zabrała rudzielcom dobrze w niebieskim ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina