Sunday, 5 June 2011

MARTYNA SOBOL HISTORIA POLSKIEGO KOPCIUSZKA






zdj sciagniete z google.pl



Chcialabym napisac pare slow o moim wystapieniu w TVP2
Dostalam zaproszenie do naszej polskiej dwojki po tym jak angielskie i polskie gazety rozpisaly sie na moj temat.
Szczerze mowiac to nie przypuszczalam ze tak sie rozniosa wiadomosci po swiecie.
Wyjazd do Polski na weekend byl spontaniczny i nie cofnelabym czasu, za nic!
Do Warszawy przyjechalam w niedziele wieczorem, zostalam tam na noc. Cala Warszawa i ludzie w niej sa bardzo mili.
Rano taksowka zawiozla mnie pod sam budynek telewizji polskiej. Nie bylo to daleko od mojego hotelu.
Na recepcji dostalam przepustke ktora umozliwila mi wejscie do studia. Tam od razu przyjeto mnie bardzo serdecznie, zaprowadzono mnie do pokoju w ktorym moglam sie przygotowac, pozniej zaprowadzono mnie do miejsca w ktorym mialam zrobiony makeup. Musze sie pochwalic ze obok mnie siedzial Michał Ogórek, z niego jest naprawde zabawna osoba!!!
Po gotowym makeup zrobiono mi kawe,za kora bardzo przepadam (moje male uzaleznienie) 
Czekajac na wejscie na antene w pokoju w ktorym byli wszyscy goscie panowala swietna atmosfera , wszyscy rozmawiali ze soba jak jedna wielka rodzina. Do pokoju wszedl Radek Pazura... u la la ;P Bardzo przystojny jest!  Pozniej Jerzy Gruza. Na samym poczatku wywiadu udzielala Frytka :P
Nadszedl czas na moja kolej, zostal podpiety do mojej koszuli mikrofon i w droge!
Mielismy 1minute na wejscie na antene, to byly ostatnie przygotowania makeup i do dziela!
Wywiad przeprowadzili ze mna Agnieszka Szulim-Badziak  oraz Roman Czejarek.
Wydaje mi sie ze sa zgranym zespolem i siwtnie ze soba pracuja na antenie. Agnieszka jest bardzo wysoka!!!!





Po zakonczonym wywiadzie mialam mala przechadzke po Warszawie, ktora zaskoczyla mnie pozytywnie. Bardzo mili ludzie w niej mieszkaja oraz chetni do rozmowy ;)
Nie powiem bo mieszka w niej i zyje mnostwo ludzi, jest tlok ale i tak ma swoje uroki!

Chcialabym na koniec powiedziec ze material z "Pytania na sniadanie" zostal rowniez pokazany w srodowej "Panoramie". 

 Dziekuje wszystkim moim czytelnikom za mile slowo!!
  Chcialabym tez podziekowaz za wiadomosci i zaproszenia do znajomych na NK i Facebook!!!!!!!!

Kolene moje wystapienia bedziecie mogli sledzic w polskich gazetach w calej Anglii. Juz niebawem ;)



1 comment:

  1. zrobiłaś kampanię dla New Look, ale żeby zaraz nazwać Cię polskim Kopciuszkiem. przepraszam, jestem szczęśliwa, że coś Ci się udało, ale nie przesadzajmy z tym wkładaniem Cię na piedestał...

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina