Saturday, 11 June 2011

MARTYNA SOBOL DLA NEXT



Witam serdecznie.
Wiem wiem ze juz pisalam o tym, ale chcialabym dostac sie do finalu tego konkursu i bede sie przypominala az do znudzenia do konca tego miesiaca ;)
Musze dojsc do pozycji 1, albo w jej obrebie, poniewaz kazdy odany glos przenosi moja osobe o pozycje wyzej.
Obecnie jestem na miejscu 368.
Prosze pomozcie mi oddajac Wasz glos!!
Bede bardzo wdzieczna!
Wygrana jest 2tys £ do wydania w sklepie NEXT oraz kontrakt z agencja modelek oraz kampania reklamowa dla NEXT.




Moja funkcja komentarzy na blogu dalej  nie dziala poprawnie, wiec za wszystkie komentarze z calego mojego serca bardzo dziekuje!!!

Pozdrowionka i buziaki dla moich czytelnikow!


P.S. W tym roku bede sie tez starac zeby wziac udzial w Britan Next Top Model. Trzymajcie kciuki ;)

1 comment:

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina