Wednesday, 8 June 2011

HAUL ZAKUPOWY

Dzisiaj nie bedzie o mnie w poscie! Bedzie o mojej kolezance Ewelinie - dokladnie "szafianaemigracji"  ktora pewnie pamietacie z poprzednich postow.

Poznalysmy sie wlasnie tu w Anglii w Manchesterze, pare lat temu przed swietami.
Do dzisiejszego dnia utrzymujemy kontakt, co prawda nie  zawsze mamy czas zeby sie spotkac, bo pracujemy w roznych miejscach i zmiany w prcy mamy inne, ale jak sie juz spotkamy to na pyszna kawe , ciasteczko i oczywiscie zakupy :)
Dzisiaj bedzie o Ewelinie kanale na YouTube.
Doradza jak sie ubierac i jakie kosmetyki (ktore sama przetestowala) uzywac.

Dzisiaj chcialabym sie pochwalic ze wlasnie Ewelka byla godciem w Dzien dobry TVN i opowiadala o swoim kanale.

Ja trzymam kciuki za Ewelke i mam nadzieje ze juz ja znacie z bloga i z YouTube. Jesli nie to zapraszam bo bardzo mila dziewczyna z niej!!



Papapapa i pozdrowionka

4 comments:

  1. Oglądałam dzisiejszy DD!! Bardzo fajna osoba, pozytywna energia!!

    ReplyDelete
  2. Kojarzę Ewelkę z bloga, masz rację, ma świetny gust :).

    ReplyDelete
  3. :) Znamy, znamy, super blogerrka ;)

    ReplyDelete
  4. Potwierdzam Ewelina jest na prawdę świetną dziewczyną ;)

    P.S Ty również ;) Buziaki :*

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina