Tuesday, 10 May 2011

FM GROUP

Polecam kosmetyki FM Group

W UK coraz czesciej slychac o kosmetykach i perfumach firmy FM Group
 
Ja wyprobowalam juz kilka z nich. Byly to :

1. Tusz to rzes,

2. Plyn micelarny do demakijazu na bazie wody rozanej,

3. Eye liner - (ktorym mozna malowac nawet po makijazu - nie rozmazuje sie i nie slizga)

4. Perfum damski z serii classic (20% zaperfumowania) FM18 -

Moge smialo polecic te kosmetyki, poniewaz mamy tutaj polaczenie wysokiej jakosci z niska cena.

osobiscie uwazam, ze jesli chce sie dbac o swoja cere i make up te kosmetyki sa genialne.
Plyn micelarny jest swietny do mojego typu cery poniewaz jest bardzo sucha. Plyn uzywam rano i wieczorem, nadaje balsk mojej skorze i nawilza ja .
Gama zapachow jest wielka, wszystkie dlugo sie utrzymuja, z czego jestem bardzo zadowolona.

Polecam rowniez blog mojego brata Dawida,
 ktory zajmuje sie dystrybucja tych kosmetykow w systemie MLM.











3 comments:

  1. Ojj, niee, jeśli mogę wtrącić swoje "trzy grosze" to FM na pewno nie dam się nigdy przekonać :)

    ReplyDelete
  2. hej Natalia, wszystkie komentarze sa mile widziane ma moim blogu i dziekuje za Twoj :)
    Ja lubie testowac rozne marki i mam swoje "ulubione" w kosmetyczce. pozdrowionka

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina