Friday, 1 April 2011

NEW LOOK - ZDJECIA W GAZETACH :)

Co srode jest nowe wydanie magazynu LOOK, ktorego jestem milosnikiem. Wiedzialam ze pojawia sie w nim kiedys zdjecia z NEW LOOK ale nie bylam pewna kiedy. W sklepie zaplacilam za gazete, nie zagladajac do srodka i wyszlam. Po drodze zerknelam do srodka i zobaczylam zdjecie, na poczatku nie rozpoznalam sie, mowiac kto to jest??? po minucie mowie....to przeciez jestem ja!!!!! :D
Nie moglam sie powstrzymac i od razu powiedzialam wszystkim w pracy :))))) Happy Time!!!
Tak wiec po pracy Dan postanowil kupic wszystkie magazyny(po jednym egzemplazu z roznych gazet) w ktorych jestem. Mam ich 6, ale ponoc w dziennikach pojawiaja sie zdjecia jak rowniez na stronie internetowej :) 
Szczerze mowiac to Dan jest bardziej podekscytowany niz ja ;)


9 comments:

  1. kupiłam właśnie Grazię i widziałam twoją reklamę dla New Looka gratuluję ale myślę że korzystniej wyglądasz tu u siebie na blogu

    ReplyDelete
  2. WOW! Gratulacje!!!! Wyszłaś genialnie :0

    ReplyDelete
  3. Ale fajnie!!! Gratuluje i skrycie...zazdroszcze ;))))))

    ReplyDelete
  4. gratulacje kochana, wygladasz zabojczo :)

    ReplyDelete
  5. Hi! nice blog!!
    Would you like to follow each other?? I always follow back = )

    I love to have new blogger friends and feedback!

    kisses from La Mode En Rose = )

    ReplyDelete
  6. piszą o tobie :) http://www.kciuk.pl/Polska-sprzataczka-w-UK-zostala-modelka-a54059/

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina