Wednesday, 9 March 2011

STEP BY STEP

Dzisiaj bedzie nie tylko o modzie ale o wlosach tez!
Znudzily mi sie moje proste wlosy wiec postanowilam troche sie nimi pobawic.
Jako mala dziewczynka zawsze "kombinowalam" z wlosami a babcia zaplatala mi papiloty :)

Zaczynajac od umytych wlosow(dla lepszego elektu) podzielilam wlosy na trzy czesci (nie musza byc rowne). Nastepnie kazda z nich zaplotlam w warkocze. Nastepnie uzywajac prostownicy kawalek po kawalku warkocza "prostowalam" . Po skonczeniu uzylam lakieru do wlosow, dla lepszego efektu (nie uzywaj za duzo zaby nie posklejac wlosow). Po 10 minutach rozplotlam warkoczyki i efekt gotowy ;)
Co myslicie??  Bo ja mam jeszcze pare nowych pomyslow wiec nie skonczy sie na jednym poscie o wlosach ;)

a to mialam na sobie:
koszula i leginsy: H&M
balerinki: faith
sleeveless, kolczyki i wisiorek: primark
torebka: asda 

9 comments:

  1. Your eyes are amazing.beautiful!

    ReplyDelete
  2. kapitalny efekt na włosach. :)

    A kamizelkę masz perfekcyjną, tylko Ci ją podkraść. :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie te włoski Ci wyszły :) Super kamizelka!!

    ReplyDelete
  4. dziekuje za komentarze :)) a kamizelka jest bardzo ciepla :)

    ReplyDelete
  5. WYGLĄDASZ REWELACYJNIE! Jak gwiazda filmowa! Jestem oczarowana! :D Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Best Seo Site I Social Bookmarking Post I Sell Directory

    List I Directory Posting I Blog List I Blog posting I Forum

    posting I Sell Forum List I PR 01I PR 02 I Add your URL to

    Google I Add your URL to MSN I Add your URL to Yahoo I

    Backlinks posting I Keyword Marketing I Facebook wall post I

    Twitter wall post I Get Real Visitors I USA Visitors I Uk

    Visitors.http://www.shopseoservice.com

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina