Sunday, 21 November 2010

ZIMOWE NABYTKI part1

Te buty maja prawie tyle samo lat co ja :P
Dotslalanm je od cioci z Niemiec dawno, dawno temu. Powiem ze dlugo siedzialy w szafie. Ostatniej zimy zdaly egzamin podczas -23  stopniowego mrozu. W tym roku zdecydowanie stawiam na nie jeszcze raz!

Jeszcze nie mialam okazji zalozyc tego plaszcza czy koszuli ale juz niebawem bo na poczatku grudnia bede miala "pewny Event" ;)
 Plaszcz moze nie widac jego ksztaltu, ale jest idealnie skrojony, ma wciecie w talii i super sie prezentuje w calosci. Co do koszuli to musiala byc moja, jestem milosnikiem koszul, a zwlaszcza "troche za duzych" ta bedzie wygladala swietnie z mini spodniczka czy leginsami.

8 comments:

  1. Soooooo beautiful :))))

    Love
    minnja


    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Plaszcz zapowiada sie bardzo interesujaco... Mam nadzieje, ze Cie w nim wkrotce zobaczymy :) A w koszuli sie zakochalam! Jest piekna! <3

    ReplyDelete
  3. piękna ta koszula.


    czekam na event :)

    ReplyDelete
  4. bardzo podoba mi się koszula! jest świetna

    ReplyDelete
  5. Świetne ciuszki, a płaszczyk boski!

    ReplyDelete
  6. ten plaszcz jest piekny!!!!!!!!!!!!
    slicznie Ci w grubej grzywce.xxx

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina