Saturday, 20 November 2010

DZISIEJSZY OUTFIT 20.11.10

Jako ze nie mialam ostatnio czasu na mojego bloga, postanowilam nadrobic moja nieobecnosc. Niestety zdjecia nie beda jakosciowo idelanie ale bede sie starac. Wiekszosc zdjec pewnie bedzie przed lustrem, bo fotografa BRAK :(
A tak wogole co myslicie o Take That i ich nowym albumie, bo ja bardzi jestem na tak!! :)



bluzka:zara
spodnie: primark
kapelusz: h&m
buty: sklep bez nazwy... ? :P
kamizelka: river island

A tu Dan w jego wersji do spania :P

11 comments:

  1. Ostatnie zdjęcie to mistrzostwo!! :D a i strasznie podoba mi się twoja kamizelka i w tym kapeluszu cudnie wyglądasz^^

    ReplyDelete
  2. dan w wersji do spania - uwielbiam :D

    ReplyDelete
  3. ślicznie wyglądasz.


    Dan ma niezłe wdzianko. :D

    ReplyDelete
  4. dziekuje za komentarze! a Daniel bardzo lubi swoja pizamke ;)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz! Kapelusz świetny, kamizelka, spodnie, buty- bomba!
    Czemu u mnie nie ma tego kapelusza ?:(

    ReplyDelete
  6. ale ty ładna jestes ;) super zestaw

    ReplyDelete
  7. Umarłem :D :D :D XD Pidżamka jest the best! Jeżeli chodzi o Ciebie to wybrał bym coś innego zamiast pasków.

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina