Friday, 22 October 2010

I LOVE H&M !!!!!

Mala notka dla wyjasnienia czemu nie mam mnie tak czesto na blogu: ostatnie tygodnie sa bardzo "zakrecone" tzn. jestesmy z moim ukochanym na etapie kupna domu. Zajmuje to troche czasu i nerwow :P ale wszystko idzie do przodu i jestesmy coraz szczesliwsi :)))))
Teraz czeka nas chwila "relaksu" bo prawie wszystko jest juz dograne, mamy urlop i czeka nas dekorowanie domu, tapetowanie i malowac scian:) a co bedzie najlepsza czescia tego projektu to moja wymarzona kuchnia, a dla Daniela jego F1 pokuj.
Wczoraj postanowilismy odpuscic sobie robote i wyskoczyc na miasto. Skonczylo sie oczywiscie zakupami w H&M ;)



spodnie sa z aksamitu, bardzo wygodnie i cieplusie :)



musze powiedziec ze wszystko z H&M jest genialne,tzn jeansy, buty, koszulki wszystko jest dopasowane swietnie i do tego bardo wygodnie. Nie ze wszystkich sklepow jestem tak zadowolona jak z H&M. ahaha, Zara tez jest swietna :P

15 comments:

  1. te koturny są genialne. :)


    gratuluję zakupu domu!!!

    ReplyDelete
  2. świetne buty!!!
    oraz zyczę owocnego urządzania się w nowym lokum :)

    ReplyDelete
  3. dziekuje za komentarze!! buty bardzo wygodne! :D

    ReplyDelete
  4. Zgadzam się co do twojej opinii na temat H&M, również uwielbiam robic tam zakupy, i zawsze ale to zawsze wychodze z torbami pelnymi zakupow, nie jak w innych sklepach, że wybiore 1 lub 2 ciuchy i to tyle :)
    Jestem mega zadowolona zawsze i ceny też nie odstraszają jak np w Zarze gdie jakosc jest bardzo podona do H&M a ceny 2 razy wieksze, heh

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne.. sama bym takie chciała :). Ile kosztowały buciki?

    ReplyDelete
  6. oh my god, those shoes are amazing!!!
    you have a great blog, keep up the good stuff
    xx
    www.mysterybruises.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. THANK YOU ALL FOR NICE COMMENTS!!!!!!!
    Mystery Bruises: thank you!
    TeenageDirtbag: tak mi sie wydaje za zaplacilam za nie 24.99£, nie wiem ile to bedzie na PL bo juz dawno nie zagladalam po ile funty stoja:)

    ReplyDelete
  8. Te buty są rewelacyjne i baaaardzo wygodne. Mierzyłam je ale kurcze trochę są za drogie :P Zazdroszczę :P

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina