Thursday, 2 September 2010

WKRECONA!!!


Wkrecona do zabawy zostalam przez dwie bologowiczki: Vida-Fox oraz Kathy. Dziekuje Wam dziewczyny bardzo serdecznie!!!
Oto 10rzeczy ktore lubie (uwielbiam)
1. pozowanie do zdjec!! oj bardzo to lubie :)
2.zakupy!!3.Londyn-miejsce gdzie moge zamieszkac juz od dzisiaj!4. Krakow cos w nim jest !5.Angielska flaga jako czesc wystroju w moim domu.
6. Robienie zdjec!
7. Kawa! Kawa! Kawa!!!!


8. Zachody slonca!


9. Projektowanie moje kuchni :) cale szczescie ze specjalisci juz sie tym zajeli, a to ze kot jest w pralce to jest jednym z jego ulubionych miejsc :P

10.Pazurki-moja pasja. skonczylam kurs przedluzania paznokci metoda zelowa i akrylowa. Zdjecie na dole to zwykly manicure


Tyle o mnie, teraz nadszedl czas na moje nominacje:
Milego pisania!! :)

3 comments:

  1. Amazing pics.xx

    http://provocativecouture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. zapraszam do mnie:
    http://czaary-maary.blogspot.com/

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina