Friday, 6 August 2010

MODA NA NOSIE

Okulary to dzisiejszy moj post.
Wszystko zaczelo sie od Daniela alerigi. Z tego wzgledu ze nos od dluzszego czasu soczewki i niestety na ta pore roku z jego alergia uczulenie nasililo sie i zdecydowal sie na okulary.
Wybor padl na Hugo Boss oprawki bo jego wielki idol Louisa Hamiltona ktory jest sponosrowany przez wlasnie ta marke. Wogole wszystko co jest zwiazane z Hamiltonem i F1 jest wiernie sledzone przez Daniela;)
( to chyba jak dziewczyny kochaja zakupy Daniel uwielba wyscigi F1)
Co do moich okularow to musze sie przyznac ze nie lubie w nich chodzic. Mysle po cichu o laserowej operacji, ale sie troche boje rozcinania galki oka na zywca ... :((
A wogole jak zakladam okulry to wygladam jak Daniela siostra..i temu ich nie lubie :P


Daniela okulary: HUGO BOSS





moje okulary: PRADA

17 comments:

  1. fajne ma oprawki Daniel:)Tobie także do twarzy w swoich,ja na szczęście nie mam problemów ze wzrokiem:)

    ReplyDelete
  2. Love your hair! Nice glasses too!!

    ReplyDelete
  3. Świetne oprawki ma Twój Daniel. A Ty wyglądasz w okularach przeuroczo :)

    ReplyDelete
  4. Po 1) Daniel ma świetne oprawki i wygląda w nich również super a po 2) Twoje też są bardzo ładne i tobie w nich ładnie więc dam ci dobrą rade nie decyduj się na laserowa korekcje bo wada przewaznie wraca. Ja mam 8 par okularów i wszystkie sa czarne i masywne ;) Jeśli moge spytac...jaką masz wade??

    ReplyDelete
  5. też noszę brylki..a raczej powinnam:)

    ReplyDelete
  6. Ja również noszę soczewy chociaż bardzo lubię się w okularach....Wasze są zajebiste, muszę polatać po optykach :)

    ReplyDelete
  7. oprawek teraz to jest do wyboru i koloru.

    Chasing Cherries: thank you, my colour is from LOREAL CASTING CREME GLOSS- no 535-chocolate :)

    Lineczka: moja wada wzroku jest bardzo ciekawa , bo w prawym oku mam +0.5, a w lewym -1.25. Wiem ze wada nie jest duza i powinnam nosic okulary, jestem czystym leniwcem w tej sprawie :(( musze sie poprawic!!

    ReplyDelete
  8. świetne okulary!
    bardzo stylowe:)

    ReplyDelete
  9. Świetne okulary i jedne i drugie, bardzo Ci w Twoich do twarzy :)

    ReplyDelete
  10. Oboje macie bardzo ładne okularki :)

    ReplyDelete
  11. Świetne macie oprawki! Ja niedługo też muszę zmienić;p Zdradzisz,ile kosztowały Twoje? są świetne!

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajne modele okularow macie! Ja ostatnio tez postowalam zdjecia w roznych okularach. Sa po prostu czescia stroju.

    www.overdivity-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. to jak masz taka wade to daj sobie spokoj z operacja :) ja mam wieksza i kocham okulary ;)

    ReplyDelete
  14. martiarti: okulary kupilismy w Anglii, oboje placilismy za oprawki po 150£ i do tego doliczone byly szkla. Daniela kosztowaly 220£, a moje 300£-bo mialam 2 pary okularow.
    lineczka:wiem ze wada nie jest duza, musze je zakladac czesciej!

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyglądasz w tych okularach naprawdę! :D A rozcinania oka na zywca tez bym sie bała nie dziwię Ci się, nie rób tego! :)

    ReplyDelete
  16. Daniel super wygląda w okularach i bez pewnie też , bo z takimi oczami ciężko byłoby mu wyglądać źle:) Twoja oprawki też fajne, ale fajniej byłoby Ci chyba w kujonkach,przymierzałaś?
    A co do F1, to mój mąż tez ma na tym punkcie wielkiego bzika, tylko kibicuje Kubicy oczywiście:)
    Pzdr.

    ReplyDelete
  17. Co tu wiele pisać, takie okularnice jak Ty są sexi :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina