Saturday, 24 July 2010

SZARO MI


Pogoda sprawia ze nie mam ochoty ubierac kolorowych szmatek. Milely juz upalne dni w Anglii i teraz niestety mamy same deszczowe ale za to cieple dni.
Szary kolor stal sie teraz jednym z moich ulubionych , oczywiscie zaraz po czarnym.
A tak wogole to mysle o zmiankie koloru wlosow, co myslicie, czy zrobic blond pasemka czy zafarbowac na ciemny braz???
Pozdrowionka!







top, buty: primark

jeansy: H&M

14 comments:

  1. Buty magiczne! Żałuję,że jeszcze nie ma ich u mnie :(

    ReplyDelete
  2. Buty sa bardzo fajne. Ja jestem zawsze za blond, ale mysle ze ladny kasztanowy braz to bedzie ci bardziej do twarzy!
    www.overdivity-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wiem co czujesz... irlandzka pogoda też nas nie rozpieszcza niestety :( A co do zmiany... pasemkom mówię nie, a kasztanowy brąz jak najbardziej. Świetne buty!

    ReplyDelete
  4. buty sa moimi ulubionymi, zakladam je teraz do wszystkiego!
    co do koloru wlosow to chba bardziej przekonana jestem do brazu ;)

    ReplyDelete
  5. Świetne buty :D a mi się podoba taki kolor jak masz no chyba, że te pasemka byłyby dobre odświeżyły by ci kolor^^

    ReplyDelete
  6. Świetne buty! Nie wiedziałam, że na kimś będą tak wyglądały.. :) I masz bardzo ładne nogi.
    Zapraszam do siebie,
    Ann

    ReplyDelete
  7. Fajne są te buty, ale troszkę szerokie jak na mnie :(
    Co do koloru włosów to stawiam na brąz ;)

    ReplyDelete
  8. Fajne buty! Blond pasemka -nie, brąz -tak :)

    ReplyDelete
  9. brąz zdecydowanie:)ja też przyłączam się do zachwytu butów:)

    ReplyDelete
  10. Zdjęcie z kotem - MEGA! Super wyglądasz...buty są super, w szarości Ci fajnie, dałabym tylko jakiś naszyjnik, np. czerwony..co do włosów to raczej brąz...

    ReplyDelete
  11. Super wyglądasz w tych butach :)

    ReplyDelete
  12. widze ze podobaja sie Wam te buty tak samo jak mi!!
    a co do wlosow, to juz klamka zapadla, zafarbowalam na czekoladowy kolor! niebawem zalacze nowy post ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina