Tuesday, 27 July 2010

LIGHTINH ROCK

Wczorajszy wieczor spedzialm razem z Debbie w nowo "centrum handlowym" jesli tak go mozna nazwac. The Rock zostal otwarty 2 tyg temu i juz zsakarbil sobie mojego plusa. Swietne sklepy jak h&m, top shop, river island, primark, oasis, dorothy perkins, peacocks oraz wiele innych. Oh yes, wszystkie sklepy pod nosem.
Przy okazji mozna napic sie pysznej kawy w Costa coffee i dobrze zjesc ,jesli ktos lubi wloska kuchnie- Pizza Express i Frankie and Bennys, juz niebaem bedzie tez i Nandos. Wczoraj padla decyzja na Frankie and Bennys i powiem ze maja pyszne pasty i desery tez!!!
Aha , no wlosy juz zafarbowalam na czekoladowy, szczerze powiem ze ma jakies przeblyski czerwieni :O




marynarka: miss selfridge
top , pasek, torba: primark
spodnica: h&m
buty : qube



Na koniec wlepilysmy mandat naszym chlopakom , bo tak sie akurat zlozylo ze zaparkowali auto przed naszym.



10 comments:

  1. Szczęściara!
    Obie wyglądacie super :)

    ReplyDelete
  2. zazdroszczę tego centrum:)a pomysł z mandatem -ha,ha super!!!!:)

    ReplyDelete
  3. :)) fajne sklepy macie koło siebie, zazdroszczę bardzo! Ślicznie wyglądasz i fajnie Ci w tym kolorku włosów :)

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyglądasz! ja mojemu też wlepie, ale za żywota ;p

    ReplyDelete
  5. Bosko wyglądasz w tym nowym kolorze włosów! Jakiej farby używasz? Strasznie podoba mi się ten odcień. A co do zestawu...bardzo zaintrygował mnie ten top z Primarka.

    ReplyDelete
  6. świetnie wyglądacie i zazdroszczę Ci butów

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę takiego centrum z Top Shopem , Primarkiem...^^
    ładnie ci w tym kolorze włosów :D ja ostatnio tez spróbowałam czegoś nowego i mam rude włosy ;p

    ReplyDelete
  8. rzadko udaje się zmieścić wszystkie ciekawe sklepy pod jednym dachem.


    PS. masz fantastyczne buty

    ReplyDelete
  9. To co wystaje spod marynarki zapowiada się super :) I jaaaaakie buty! :)

    ReplyDelete
  10. dziekuje dziewczyny za komentarze!!
    Room65: ten kolor to LOREAL CASTING CREME GLOSS- nr 535-chocolate.
    Sara: top jest z poprzedniego posta, bardzo go lubie bo ma fajny kroj.
    :))))

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina