Thursday, 27 May 2010

URLOPOWO.. ;)

Urlopu mojego czas dobiega konca ,bo juz w sobote wracam do Anglii. Troszke mnie to smuci i troszeczke cieszy, bo chcialabym byc ju w domu,a zal jest rozstac sie z mama:( .
Czas spedzam bardzo przyjemnie bo z moja najblizsza rodzina i znajomymi.
Dzis bylam w bielskiej sferze i nic nie udalo mi sie kupic....co prawda bylo duzo bardzo fajnych ciuszkow ale chyba nie mialam nastroju na zakupy wiec wybralysmy sie z moja mama i ciocia na kawke i deser...umm bylo pysznie :D
Udalo mi sie zrobic zdjecie tej kwiecistej sukienki o jakiej pare miesiec temu wspominalam i zalaczylam tylko pare zdjec.








kamizelka,sandalki: new look
sukienka, torba:primark
wisiorek:muse
oczywiscie lakierow nigdy za wiele:
-gosh
-rimmel

8 comments:

  1. Oczywiście świetna kamizelka, ostatnio mam hopla na temat denim ;)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcie z samolotu :D i buty <3

    ReplyDelete
  3. sukienka wygląda bardzo ciekawie. I nie martw się, że wolne już się skończyło. Czas tak szybko biegnie, że nim się obejrzysz, znowu będziesz z rodziną :)

    ReplyDelete
  4. Oj dobrze Cie rozumiem... zawsze towarzyszą mi podobne odczucia przy wylocie z kraju... z jednej strony radość, że wracam do siebie, z drugiej strony jednak smutek, że zostawiam bliskich. sukienka śliczna!

    ReplyDelete
  5. Sukienka bardzo fajnie wygląda z kamizelką:)

    ReplyDelete
  6. such a cute outfit, i luuurve the colours! great dress :)

    ReplyDelete
  7. juz w domku...ehh ciezko bylo sie pozegnac z mama.

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina