Sunday, 30 May 2010

BO NAJLEPIEJ JEST U MAMY!

Tak spedzilam ostatni dzien w domu, przechadzajac sie z mama po naszym ogrodzie. Porobilysmy sobie pare zdjec i ku mojemu zdziwieniu ubralysmy podobne rzeczy, mianowicie bialy top i dzinsowa koszule ;)



moje biedne stopki-opalenizna podczas koszenia trawy..oj bolalo..



koszula:zara
top: mohito(uwielbiam ten sklep)!!
leginsy:h&m
zlote buciki: primark
wisiorek: muse
kalosze: prezent dla mojej mamy(widzialam takie w sklepie ZEBRA)

A tu moje smakolyki, ktore musza byc, zaraz po ptasim mleczku :))))))


21 comments:

  1. Świetnie wyglądacie! Pozdrowienia dla mamy :) Następnym razem się ujawnij ;) może uda nam się pogadać przy kawie :)

    ReplyDelete
  2. świetnie wygląda połączenie całości z kaloszami.



    co do takiego samego stroju Twojego i mamy, no cóż, jaka matka taka córka. :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie wyglądacie z mamcią ;) Set z kaloszkami bardzo mi się podoba i też uwielbiam ptasie mleczko! ;)

    ReplyDelete
  4. o nie!!!! znam ten ból, gdy słońce za bardzo przypiecze!:( mam nadzieje, że wszystko bardzo szybko się wygoi:)
    a koronka przy bluzeczce to cudo! uwielbiam takie klimaty.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Genialne kalosze :)
    Super wyszłaś z mama na pierwszym zdjęciu :)

    ReplyDelete
  6. świetne koszule macie! :)

    ReplyDelete
  7. Ładnie razem wyglądałyście ;) a kalosze uwielbiam!

    ReplyDelete
  8. ależ jesteś podobna do mamy! świetnie wyglądacie...
    ps. narobiłaś mi ochoty na łakocie... :D

    ReplyDelete
  9. Masz śliczną koszulę i fajne kalosze!

    ReplyDelete
  10. jeansowe koszule są boskie. I chce mi się czegoś słodkiego!

    ReplyDelete
  11. a co, w końcu to za czasów naszych mam tego typu koszule debiutowały.. :) i mam takie same złote buciorki! :D.

    ReplyDelete
  12. Ja z kolei czekam aż mama odwiedzi mnie :)

    ReplyDelete
  13. tak to juz jest , nie ma jak sie z mama dogadac :)co do slodyczy to wielki lakomczuch ze mnie:))
    Joanna's-style: jasne ze sie odezwe nastepnym razem, bo kawusie to ja uwielbiam!!

    ReplyDelete
  14. Super z mama najlepiej masz racje:) a tych wafelkow nie jadlam juz lata mmm pamietam ze pyszne byly:)

    ReplyDelete
  15. masz ciekawy kolor włosów ;)) jaki to?

    ReplyDelete
  16. Ewelka,te wafelki to pamietam jeszcze z klasy podstawowej ;) jak sie na wycieczki jezdzilo :D
    kawiarka18: kolor jest z loreal paris(casting creme gloss-chocolate-535), utrzymuje sie do 28 myc, tak pisze ma opakowaniu i tez widac na moich wlosach ze jednak juz sa jasniejsze. Co do mojego ulubionego koloru wlosow to jest to farba z Joanny-slodkie cappucino-240.(wlasnie podczas pobytu w Polsce kupilam sobie pare opakowan!!!!!!)

    ReplyDelete
  17. swietnie wygladasz ty jak i twoja mama ;D
    uwielbiam takie koszule

    ReplyDelete
  18. Fajne zdejecia. Ja mam pierscionek z tym motywem twojego wisiorka. Kupilam w accessorize. Fajnego masz bloga
    Pozdrawiam z Hamburga

    ReplyDelete
  19. bardzo prosto a ładnie. uwielbiam takie zestawy
    :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina