Sunday, 9 May 2010

ROCK MY BODY ;)

Kobieta zmienna jest!! Uwielbiam zmieniac moje style ubioru i oczywiscie kolor wlosow!! Ostatnio jestem zabiegana i nie mam czasu na nowy post (bo ten powienien pojawic sie przed tym z Londynu) Tym razem wskoczylam w lsniace leginsy i szpile!! Wychodzilismy wlasnie do kina na Iron Man 2. Film podobal mi sie i wydaje sie smieszny w porownaniu z pierwsza czescia, a wogole to Robert Downey Jr jest bardzo sexi. Oj mogby on byc moim iron manem ;)
p.s. zaliczylam szkole i nie musze sie wiecej uczyc!! great!!!



top: primark
kamizelka: a/x paris
leginsy: h&m
buty: ?
kolczyki, pierscionek kon: top shop
bransletki, avon : dorothy perkins

29 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz. A buty są super.

    ReplyDelete
  2. fajne połączenie a buty są meeega!!!!

    ReplyDelete
  3. zestaw świetny! z pazurem ,ale nie wulgarny..a buty są super!!!

    ReplyDelete
  4. Zapraszam wszystkie szafiareczki <3

    ReplyDelete
  5. świetnie, po prostu mnie zamurowało! ;]

    ReplyDelete
  6. tak drapieznie...
    hehe fajnie zapozowałas na 2gim zdjęciu! Podoba mi się! :)

    ReplyDelete
  7. Genialnie wyglądasz! a buty uwielbiam :D

    ReplyDelete
  8. Buty masz cudowne! Zawsze chciałam/chcę kupić sobie takie potężne buty, ale mama mi nie pozwala ;)

    ReplyDelete
  9. ale masz fantastyczne buty!!!

    ReplyDelete
  10. uuu ostro ale swietnie a te buty to czad!!

    ReplyDelete
  11. Klasyczna czerń i biel w rockowym wydaniu, super, a kamizelki zazdroszczę jak jasna cholera :/

    ReplyDelete
  12. Tytuł idealnie pasuje do tego setu ;D Rockowa dziewczyna z Ciebie :)

    ReplyDelete
  13. Hi dear....thank you for follow me :) and you have really cute blog,I love your pictures especially these..I like your vest and shoes :)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wygladasz tu mega seksi:0 swietnie w takim wydaniu ostrym jeszce Cie nie widzialam:)

    ReplyDelete
  15. dzieki dziewczyny, nie nosze na codzien takich ubran bo sa chyba za bardzo sexi dla mnie, ale nie powiem bo dobrze sie w nich czuje ;D

    ReplyDelete
  16. ale szałowo wyglądasz. no i nie gadaj że downey jr jest sexi - bleh:)

    ReplyDelete
  17. wyglądasz rewelacyjnie! buty są fantastyczne!

    ReplyDelete
  18. I love everything here. You have such great style, cute blog!

    ReplyDelete
  19. buty i kamizelka świetne !!:D

    ReplyDelete
  20. awesome shoes!
    loving the blog
    great posts
    stop by some time ! xx

    ReplyDelete
  21. Super wpasowałaś się w ten styl :)

    ReplyDelete
  22. buty są świetne1 widziałam je już u kilku 'zagranicznych' bloggerek i zawsze zazdrościłam :) no i kamizelka bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  23. great post, nice photos! :)

    Le Plee@ leplee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. buty są absolutnie fantastyczne! :)

    ReplyDelete
  25. Buty mam bardzo podobne tylko w kolorze khaki. A te "ostre" zestawienie bardzo mi się podoba mimo, że nie lubię lateksowych leginsów :D

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina