Monday, 3 May 2010

LONDON BABY!!

Ostatni weekend spedzilam w Londynie , nie to nie byla turystyczna wyprawa lecz spotkanie z rodzina. Mojemu bratu urodzila sie 6 tyg temu mala coreczka Paula wiec postanowilam ja zobaczyc, a przy okazji zobaczyc Londyn ale w szybkim tepie ;)
Jak to podoga w Londynie "pod psem"- lalo i wialo...brrrr zimno bylo, ale warto bylo zobaczyc. Jesli sie ktos wybiera na zwiedzanie to bardzo polecam.









Na koniec Harrods!

marynarka:new look
spodnica, naszyjnik: dorothy perkins
oba topy, rajty, torebka: primark
pasek: sh
balerinki: asda

21 comments:

  1. Widze wlsoki znow umalowalas:) czyzby na czarno:)
    Wczoraj mialam kupic tezs ta marynarke w new lloku bo byla przeceniona ale nie bylo rozmiwaru:(

    ReplyDelete
  2. marynarka jest świetna;) ja od dłuższego czasu szukam czegoś podobnego.

    ReplyDelete
  3. rewelacyjna marynarka. jak zwykle pięknie wyglądasz. ;)
    a Londyn to cudowne miasto. miałam okazje tam być i się poprostu zakochałam w nim. ;D

    ReplyDelete
  4. super zestaw :D naszyjnik jest niesamowity , uwielbiam tego typu dodatki :D

    ReplyDelete
  5. boski naszyjnik :) widzę kolejną zmianę koloru włosów, chyba w każdym Ci do twarzy :)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajny zestaw ale marynarka to jest genialna!!

    ReplyDelete
  7. *co do londynu to jest bardzo piekny!!!
    *tak kolor wlosow znowu zmienilam, ale to byl bardziej wypadek niz zaplanowana zmiana-to mial byc cziemny braz a wyszedl....czarny ;)
    *marynarka-jak to u mnie normalne-to byl niezaplanowany zakup, no ale byla w przecenie (z 50£ na 20£) wiec trzeba bylo brac ;))

    ReplyDelete
  8. Oj chciałabym kiedyś Londyn odwiedzić :D i tak cud że udało mi się do Anglii polecieć ;p
    Strasznie podoba mi się twój żakiet :D

    ReplyDelete
  9. czekam na okazję zwiedzenia Londynu ;/

    ReplyDelete
  10. Kocham Londyn i tęsknię za nim, nawet takim zapłakanym deszczem, całym sercem...zazdroszczę Ci że chociaż chwilkę tam byłaś...no i wyglądasz super, fajne pazury i naszyjnik :)

    ReplyDelete
  11. 2w1. moje ulubione miasto na fotkach i świetny outfit. :)

    ReplyDelete
  12. ACH LONDYN niesamowite miejsce juz nie mogę sie doczekać kiedy tam wróce - odliczam dni :) śliczna spódniczka

    ReplyDelete
  13. super marynarka i naszyjnik!

    ReplyDelete
  14. Jakie fajne to zdjęcie w budce, sama kiedyś muszę takie sobie zrobić.
    p.s. patrzę, patrzę i coś inaczej wyglądasz, dopiero po chwili- TAK! włosy :) jak się czujesz jako czarnulka ? :)

    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  15. hey, I can't read what you were writing because I don't speak your language.
    but the photos are brilliant! london is a great town and I miss it a lot.
    xxx Keki

    ReplyDelete
  16. Alicja w krainie hand made: ja tez londyn pokochalam, sliczne miasto!
    Joanna's-style: wlosy zafarbowalam tyz przed wujazdem do londynu, ale wydaje mi sie ze wroce do brazu ;)
    Keki: tkank you for your comments. I was in london to visit my brother and see town and I love it!!!!

    ReplyDelete
  17. I am totally in love with london xxxx

    ReplyDelete
  18. marynarka bomba;) świetna!

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina