Tuesday, 18 May 2010

LATO, LATO ACH TO TY!!

Piekna pogode mielismy w Manchesterze dzis! udalo mi sie zlapac moja pierwsza w tym roku opalenizne. Mam nadzieje ze nie ostatni raz, mam tez taka nadzieje ze podoga w Polsce sie poprawi bo za tydzien lece do domu!! Widzialam na interi zdjecia z Krakowa i okolic, nie wyglada to najlepiej. Moje rodzinne misato-Oswiecim tez jest juz czesciowo pod woda. :(((
A tak wracajac do mojego postu to zdazlyam zmienic kolor wlosow od ostatniego postu(bylo z tym zachodu;) ) Pochwale sie Wam tez nowymi zdobyczami z new looka.





top, kamizelka, japonki: new look
torebka i okulary: primark
szorty: asos
kolczyki: top shop

15 comments:

  1. fajnie wyglądasz, jak patrzę na te zdjęcia, to mam nadzieję na słońce :)

    ReplyDelete
  2. Boska kamizelka i top! Generalnie super wyglądasz ;)

    P.S Moja mamcia właśnie mi się chwaliła, że ostatnio mieliście taką śliczną pogodę ;) U nasz nadal pochmurno :(

    ReplyDelete
  3. boskie szorty i japonki :)

    ReplyDelete
  4. Kamizelka bardzo fajna! Wyglądasz luźno i interesująco :)

    ReplyDelete
  5. Och jak Ci zazdroszczę pogody! W Polsce maskara..leje już tydzień :( Mam taką depresję, że szkoda mówić :(

    ReplyDelete
  6. niezły zestaw! najbardziej podobają mi się kolczyki i kamizelka ;]

    ReplyDelete
  7. Świetne szorty i kamizeleczka!! :) U mnie w Edinburghu tez piękna pogoda ostatnio:)

    ReplyDelete
  8. dzieki za komentarze!!! pogoda dopisuje wiec mozna sobie pozwolic na letnie ciuszki!!

    ReplyDelete
  9. świetny zestaw, takie safari w miejskim stylu. pieknie:)

    ReplyDelete
  10. kolejny świetny look. u nas niestety na chodzenie w szortach trzeba jeszcze poczekać, bo jest niewesoło z pogodą.

    ReplyDelete
  11. No widzisz jednak te koszulki pasiaste, marynarskie to fajna podstawa do tworzenia dalszych zestawów. Do nich właśnie dżins pasuje ...świetnie :)

    ReplyDelete
  12. Szafa bez dna...: dokladnie,wlasnie tak bylo z zakupem tej koszulki, bo pasiaki juz mi sie znudzily ale z kamizelka calkiem fajnie sie prezentuje!
    co do pogody to w Manchesterze ciagle upaly, mam nadzieje ze zawitaja niebawem nad nasza kochana Polska!!

    ReplyDelete
  13. Świetny jest ten zestaw! Całość bardzo mi się podoba. A taką kamizelkę to sama bym chciał mieć:)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina