Thursday, 15 April 2010

SPODNICA JAK MOJEJ MAMY!

Spodnica ukladanka odgrywa dzis wielka role w tym poscie! Gdy ja tylko zobaczylam w primarku od razu znalazla sie w moim koszyku! Jest idealnia tak jak ta z przed lat mojej mamy.
Na zdjeciach prezentuje swoja nowa fryzurke, ktora zawsze zmieniam po paru miesiacach (lub tygodniach) :P
A wogole to okuary! od dziecka musze je nosic ale niestety nie lubie ich!





sweterek: zara
top, spodnica, pasek, rajty: primark
buciki: charity shop
okulary: prada

25 comments:

  1. bosko to mało powiedziane, ta kiecka jest cudowna!! A w okularkach bardzo ale to bardzo Ci do twarzy :) (ja wybieram soczewki hehe)

    ReplyDelete
  2. Spódnica bardzo łądna:) I podoba mi się też top który masz na sobie:)

    ReplyDelete
  3. Jaki masz śliczny top :) I idealnie do niego dobrane rajty ;)

    ReplyDelete
  4. świetny zestaw! niby taki grzeczny i ułożony, a zarazem bardzo seksowny :)

    ReplyDelete
  5. moja mama też ma taką spódnicę plisowaną! a i Twoja jest świetna:)

    ReplyDelete
  6. thanks for comment! lovely outfit!!

    xx

    ReplyDelete
  7. mnie się bardzo podoba top i rajty,spódnica nie w moim stylu ale Ty wyglądasz w niej pięknie!

    ReplyDelete
  8. great outfit, tights look awesome
    Rianna Bethany xxxx

    ReplyDelete
  9. Super ta spódnica!!! A fryzurka boska ... i do twarzy Ci w okularach...nabierasz tajemniczości...

    ReplyDelete
  10. A ładnie ci w okularach :)
    Śliczna bluzka, rajstopy i do tego spódnica fajnie się komponuje

    ReplyDelete
  11. dziekuje za komentarze!
    Miss Shakespeare : kiedys mialam soczewki ale mialam klopot z ich zakladaniem :P
    thank you girls for comment!!

    ReplyDelete
  12. Urocza sukienka :) ja też muszę nosić okulary ;/ ostatnio myślę nad soczewkami. próbowałaś?

    ReplyDelete
  13. Sanna's Land of Illusion: tak mialam soczewki przez pare miesiecy ale niestety moje oczy maja jakis dziwny ksztalt i nie moglam sie do nich przyzwyczaic, ciagle czulam ze jest cos w moim oku. teraz mysle nad laserowa korekta wzroku...moze w przyszlym roku uda mi sie naprawic moje oczy ;)

    ReplyDelete
  14. śliczna sukienko-spódnica i top!

    ReplyDelete
  15. Slicznie Ci w okluarach bardzo Cie w nich lubie;) I jakie masz sliczne nowe zdjecie glowne;)

    ReplyDelete
  16. Świetna spódnica! Mam takich kilka i uwielbiam!

    ReplyDelete
  17. o matko, wyglądasz fantastycznie :D
    top i spódnica razem wyglądają super :D
    <33

    ReplyDelete
  18. kiedys takie spodnice nie podobaly mi sie wcale, ale chyba to przychodzi z wiekeim ;)
    Ewelka, to zdjecie glowne to jest z ostatniej sesji na ktora namowilam Daniela,oj nie bardzo chcial jechac....

    ReplyDelete
  19. Beautiful top and loveee the stockings ,you look sooo pretty :)

    ReplyDelete
  20. fajne zestawienie :)

    strawberry-wardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina