Sunday, 11 April 2010

KWATY JESZCZE RAZ....?

Z gory przepraszam za wilekie opoznienia w pisamiu ale chyba jakis maly dolek mnie zlapal. Nawal spraw zwaizanych z moim domkiem, szkola itd.. Niektore z nich zaczynaja wychodzic na prosta i miejmy nadzieje ze wkrotce bede szczesliwa!! trzymajcie kciuki.
Co do mojej sukienki to znowu beda kwiaty, a to chyba tak jak z pasiakami bylo, nigdy za wiele ;) Cala moja szafa jest wypelniona nimi, jak nie sukienki to spodniczki albo koszulki.
Zdjecia byly na szybko wiec nie bylo czasu zeby zrobic zdjecie calej sukienki, ale bedzie jeszcze okazja zeby zobaczyc ja w calej okazlosci ;)



sukienka: primark
kolczyki: dorothy perkins
opaska: miss selfridge

13 comments:

  1. ooo i zmiana fryzurki koniecznie musisz poprawic zdjecia chce zobaczyc wszystko w calej okazalosci :)

    ReplyDelete
  2. Wydaje się, że jest słodko i uroczo ;) Czekam na więcej zdjęć.

    ReplyDelete
  3. Such a nice dress, and, btw, you've amazing hair!

    ReplyDelete
  4. Śliczna sukienka i fajnie wyglądasz z tym kwiatkiem na głowie :D

    ReplyDelete
  5. sukienka jest cudna !!
    piękny wzór:)

    ReplyDelete
  6. Ja też zauważyłam zmianę fryzury! Czekam na dokładniejsze zdjęcia :) I trzymam kciuki za wszystkie Twoje sprawy i ich pomyślne rozwiązanie :)

    ReplyDelete
  7. dzieki dziewczyny ze jestescie!!! pare radosnych slow i czlowiek sie lepiej czuje! sukienke niebawem zobaczycie a co do fryzurki to tak mam nowa!
    thank you girls for lovley comments, mean a lots for me!!

    ReplyDelete
  8. ja również trzymam kciuki! no i jestem ciekawa fryzury ;>

    a co do ludzi starszych, ja mając zaledwie 18 lat zagaduję tak do ludzi, haha, z tym, że ja wysłuchuję ich odpowiedzi, ale to nic. Ta rozmowa była tak zaskakująco przyjemna, że później przez pół dnia chodziłam uśmiechnięta. Ten pan był wyjątkowo pocieszny! Taki żywy, radosny.. i przypominał mi trochę mojego niedawno zmarłego dziadka... w każdym razie podczas naszej ponad pół godzinnej rozmowy bardzo miło spędziłam czas i dowiedziałam się nawet kilku cennych rzeczy :). Choć zgadzam się, są tacy, szczególnie "babcie" którzy zagadują tylko po to żeby pomarudzić... ale cóż, starość nie radość. Na szczęscie ten pan skończył "dopiero 72 lata" i stary nie był, hehehe :).

    ReplyDelete
  9. Sukienka ma bardzo ładny motyw, musisz pokazać się w całości. I życzę unormowania wszystkich spraw.

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina