Tuesday, 20 April 2010

KOCHAM TEN STAN









Nie mam pomyslu na tytul tego posta ale jest bardzo optymistyczny dla mnie.
Pogoda dopisuje i mozna sie troszke "rozebrac" z tych wielkich plaszczy!
Pozytywne nastawienie przez promyki slonka sprawia ze czuje sie lepiej i chce mi sie zyc.
Jednak jest jedna sprawa ktora siedzi mi w glowie od dlugiego czasu, a mianowicie zamieszkanie z moim narzeczonym (co prawda mieszkamy teraz razem ale nie sami, jest jeszcze z nami jego siostra). Postanowilismy zebrac sily i po urlopie na poczatku czerwac dzialac! Trzymajcie kciuki!!!! ;)
sukienka: oasis
rajty, torba, okulary: primark
sandalki: new look

29 comments:

  1. 3mam mocno kciuki, bo wiem co oznacza mieszkanie z kimś... :/ Boska torebka. Niestety nie widziałam jej u siebie ;/

    ReplyDelete
  2. Fantastycznie i świetny klimat fotek

    ReplyDelete
  3. love outfit!dress is beautiful

    ReplyDelete
  4. Wszystko bardzo mi się podoba rewelacyjna torba

    ReplyDelete
  5. świetne miejsce na zdjęcia. bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajny zestaw! trzymam kciuki za twoje mieszkaniowe plany :)

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz w takich neutralnych kolorkach :)
    Będę trzymała kciuki żeby Wam się udało :)

    ReplyDelete
  8. O tak zestaw bardzo ładny. Szczególnie rajstopy przypadły mi do gustu i torba i sukienka i chyba wszystko wymieniłam heh :) Więc podsumowując - całość ekstra.

    ReplyDelete
  9. Masz torbę do której wzdycham już od jakiegoś czasu, jest piękna!
    Trzymam kciuki! :)

    ReplyDelete
  10. Najbardziej podoba mi się torebka, rajstopki i te buciki pięknę!!
    Trzymam kciuki, ja tez tak mieszkam: ja, mój P i nasza wspólokatorka, niestety. ale nie narzekam:)

    ReplyDelete
  11. this is lovely! gorgeous tights

    ReplyDelete
  12. cudowny zestawik! lekki,świeży i bardzo na czasie....trochę w stylu safari, trochę koronowego akcentu-super!

    ReplyDelete
  13. Śliczna sukienka. POdoba mi się styl safari w lekko romantycznym wydaniu:)
    Powodzenia ze wspólnym mieszkaniem!

    ReplyDelete
  14. Prześliczne zdjęcia a zestaw cudowny :D wszystko po najmniejsze szczegóły mi sie podoba ;)

    ReplyDelete
  15. Hej kochana;)Juz mowilam ze sesja bardzo mi sie podoba pieknie wygladasz:)

    ReplyDelete
  16. hej dziewczyny, dzieki za komentarze!tu gdzie mieszkam jest mnostwo parkow wiec zdjec w takim plenerze mam sporo.
    torbe kupilam pare miesiecy temu, oczywiscie zakup byl nieplanowany ale nie moglam odpuscic takiej okazji ;)
    co do mieszkania to chyba jestem juz za stara zeby mieszkac w pare osob,tzn chce miec swoj wlasny kacik,a poza tym nie lubie leniwych ludzi.... ;P
    thanks girls for comments, I really love my safari dress!

    ReplyDelete
  17. Fajne sandałki, właśnie szukam czegoś w tym stylu :)

    ReplyDelete
  18. bardzo fajny zestaw, świetne kolory
    białe rajstopy nadają romantyczny ton całości
    mam nadzieję, że może jutro założę swoje i cyknę jakieś foty
    pzdr!

    ReplyDelete
  19. Love the purse and the details of what your wearing :) lovely:)

    ReplyDelete
  20. marzą mi się białe koronkowe rajstopy.

    ReplyDelete
  21. koronki z safari sukienka-kto by pomyslal ze jak kiedys cos takiego zaloze..no coz wszyscy sie zmieniaja i ja tez! chyba duzo dal mi wyjazd do Anglii, kiedys mieszkajac w malej miejscowosci wszystkim sie przejmowalam, teraz to juz przeszlosc! HA!
    agnieszka: sandalki bardzo wygodne bo na malym obcasie ( i po parku swietnie sie w nich chodzi- jak masz new looka to polecam zakupu)
    thank you soo much for comments!!

    ReplyDelete
  22. Przepiękne zdjęcia i świetny zestaw! Szczególnie pierwsze zdjęcie mi się spodobało, normalnie jak modelka z okładki ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Jaka śliczna sukienka! Ma taki naturalny kolor i ładnie komponuje się z tłem sesji:)

    ReplyDelete
  24. wyglądasz świetnie :) kolory są cudowne i bardzo do Ciebie pasują :)

    ReplyDelete
  25. świetne zdjęcia + do obserwowanych ;]

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina