Saturday, 24 April 2010

MAX FACTOR

Dzisiejsza sobote spedzialm na miescie. Pogoda byla idealna na mala przechadzke. Mieszkam w Anglii juz od 5lat i wciaz Manchester ma wiele miejsc ktore stopniowo odkrywam. Oj jak ja kocham to miasto(czuje sie w nim jak w Krakowie). Przechodzac do sedna w drodze powrotnej z mojej ulubionego miejsca gdzie robia pyszne kanapki (EAT) bez reklamy ;) zaczepily mnie dwie dziewczyny z Max Factor oferujac wziecie udzialu w konkursie glam nation. Dostalm blyszczyk i usb z mim zdjeciem jakie zostalo zrobione na koniec. Zdjecia zostana oddane do oceny a wygrana bedzie - zostanie twarza Max Factor. ;)
Jesli masz ochote to zaglosuj na mnie! (jesli masz konto na http://www.facebook.com/ )
A na sam wieczor udalo mi sie namowic Daniela na pstrykniecie paru zdjec dla mnie ;)


katana: big star
sukienka: house
torebka, sandalki, naszyjnik, bransoletki: primark
opaska: miss selfridge
kolczyki: dorothy perkins

33 comments:

  1. Aaaaaaaaaa jestem zakochana w tej sukience!!! :)

    ReplyDelete
  2. Świetny plener, zazdroszczę ci takich widoków. W tej scenerii wyglądasz jak indianka. Rewelacja. Serdecznie pozdrawiam i życze miłego weekendu.

    ReplyDelete
  3. Wspaniała sukienka. Do tego ten turkusowy wisior i kolczyki oraz rozwiane włosy. Wyglądasz jak nimfa czy rusałka.

    ReplyDelete
  4. Sukienka piękna i wzór na niej i kolorek :)

    ReplyDelete
  5. W takim razie życzę powodzenia ;) a ty wyglądasz cudownie i tak trochę hipisowsko ale bardzo mi sie to podoba :D

    PS: Też chciała bym mieszkać w Anglii, zazdroszczę

    ReplyDelete
  6. strasznie strasznie podoba mi się miejsce Twoich fotek, jest niesamowicie klimatyczne. a sukienka jest po prostu boska!

    ReplyDelete
  7. Trzecie zdj jest cudowne. Zakochałam się w nim.

    ReplyDelete
  8. dzieki za komentarze!!! kiedy pierwszy raz przylecialm do Anglii oczekiwalam szary i ponury kraj, ku mojemu zaskoczeniu juz w samolocie moglam podziwiac piekny "zielony" angielski krajobraz.
    co do sukienki to kupilam ja w lutym w Polsce na wyprzedazy w housie za 20 zl :))))

    ReplyDelete
  9. Super wyglądasz :) Przypominasz mi trochę Indiankę, pewnie przez tą cudną opaskę, śliczną torbę i buty ;)

    ReplyDelete
  10. łaaał, aż tutaj lato poczułam :))
    cudownie !

    ReplyDelete
  11. Gratulacje! trzymam kciuki ;]

    ReplyDelete
  12. Cudnie wygladasz w tej stylizacji jak indianka jak ktos juz wyzej wspomnial:) I zazdroszcze Ci ze Daniel Ci robi zdjecia w plenerze tez musze namawiac zawsze Michala:P Ostatnio mi sie nie udaje he

    ReplyDelete
  13. taki styl boho/hipii (?) bardzo mi się podoba. w Twoją sukienkę chętne bym przygarnęła:D świetna jest.

    ReplyDelete
  14. fioletowy to moj jeden z ulubionych kolorow-nie tylko na ubraniach! pogoda wczoraj byla cudna wiec temu udalo mi sie ubrac letnio:)
    a co do "fotografa" to musialam namowic Daniela(bo jak zawsze-nie lubi robic zdjec dla mnie,ja mu obiecalam ze zrobie zdjecia naszego autka na jego forum ;D )

    ReplyDelete
  15. Z jakiego plemienia pochodzisz...? :) Świetnie wyglądasz :) Uwielbiam takie sukienki...

    ReplyDelete
  16. ja się w tym kolorku też dobrze czuję, więc ciągle się nad nim zastanawiam. :)

    powodzenia w konkursie.!

    stylizacja z poprzedniego postu jest urocza. przeokropnie podoba mi się torba i tunika. :)

    a tym postem jestem zachwycona. urzekła mnie Twoja stylizacja. i miejsce, w którym robione były zdjęcia. ;))

    ReplyDelete
  17. uwielbiam twój styl <33
    jestes piękna!
    dodaję ++++

    jeśli chcesz, równiez możesz mnie dodać!

    pozdrawiam, kisses <33

    http://evegore.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. dzieki jeszcze raz ze Wam sie podoba!!

    ReplyDelete
  19. głosik oddany! :) będę 3mać kciuki. a co do zestawu, sukienka nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  20. Bardzo Ci pasuje taki hippisowski styl! Wzór na sukience i jej kolor jest genialny!
    P.S Nie dziwię się,że Panie z MF zainteresowały się Tobą - masz ciekawą,słowiańską urodę....

    ReplyDelete
  21. Room 65: dziekuje za glosika :)
    wymarzona szafa: dziekuje :)

    ReplyDelete
  22. Ale masz piękny wielki naszyjnik!!

    ReplyDelete
  23. piękna sukienka i sandałki:)

    ReplyDelete
  24. cute blog!
    I opened a new fashion blog too, I hope u'll be one of my followers:-)

    http://lifegivemefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. agatiszka: uwielbiam takie wielkie naszyjniki, mam juz ich nawet pare ;) super wygladaja nawet na zwyklym topie-dodaja uroku:)

    ReplyDelete
  26. Ta torebka mi się bardzo podoba!

    ReplyDelete
  27. i love this look! and u have the most amazing hair! :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Hi,

    Great blog!!! Loved your outifts!

    I have a new fashion blog, would love you to have a look and be one of my followers :-)

    See you soon.

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina