Sunday, 21 March 2010

COS NOWEGO I STAREGO

Wiosna na calego w Manchesterze!
Poprawia sie samopoczucie i lepiej sie czlowiek czuje.
Miejmy nadzieje ze sie pogoda utrzyma-dlugo!
Cos nowego to oczywiscie moje buciki na ktore polowalam od wielu miesiecy ale nie bylam przekonana jaki fason kupic, taraz mam i jestem bardzo zadowolona. Co do czegos starego to moja katana bardzo ukochana i ma chyba z 10 lat!
Na zdjecich mam nowy kolor wlosow-jasny braz, szczerze mowiac zmienam kolor bardzo czesto. Kiedys bylam przekonana tylko do ciemnych kolorow pozniej bylam zaproszona do metamorfozy z oswiecimskiego klubu MENAGO i mialam blond wlosy, ktore utrzymalam przez pare lat, pozniej nastapil czas na ciemno czerwony kolor. Ostatnio byly blond pasemka wiec teraz czas na braz! A co!









katana: big star
spodnica: new look
rajty, top, korale, kolczyki: primark
bransoletka: accessorize
i zapomnialam buty: market

24 comments:

  1. Piękne buty!!!!!!!!! Korale też niesamowite :) A kolor włosów super :) marzyłam zawsze o brązie...niestety wyglądam w nim fatalnie...

    ReplyDelete
  2. Korale i buty fantastyczne. Urzekła mnie też ta spódnica.

    ReplyDelete
  3. buty są ząrąbczaste!!!!!bardzo fajna calośc,a kolor włosów śliczny:)

    ReplyDelete
  4. Boskie buty! Ich kolor mnie powalił! <3 Śliczna z Ciebie dziewczyna, na pierwszym zdjęciu wyglądasz przesłodko :)

    ReplyDelete
  5. buty są przepiękne, kolczyki i spódnica też. kwiatowe wzory to jest to. :)

    ReplyDelete
  6. Za mną też chodzaą takie buty i te Twoje są naprawdę super. Całość Ci bardzo fajnie wyszła i te korale..mmmmm:)

    ReplyDelete
  7. Fajnie Ci w tych włoskach. Butki bardzo ciekawe. U nas też powoli wiosna, tyle że pada i pada... :)

    ReplyDelete
  8. Hello, I have just discovered your blog and I actually love it, you are welcome to visit the mine (www.ahhhlaladeco.com), and if you like, you could put my blog in your blog-roll , and please feel free to make any coments or suggestions.
    Have a good day
    Yolanda de ahhhlala

    ReplyDelete
  9. pożądam twojej kurtki i spódnicy, sa genialne! *-*

    ReplyDelete
  10. Cudowne buty i kurteczka!!!! spódnica ma uroczy wzor:) Świetnie wyszłas na zdjeciach!

    ReplyDelete
  11. hahaha! nie wierze ;D mam takie same buty ;D kupiłam kilka dni temu w Manchesterze! gust masz, to trzeba Ci przyznać ;p :)

    ReplyDelete
  12. Ślicznie ci w brązie ;] ja ostatnio zastanawiam się nad zmianą koloru na miedziany albo taki złotawy ciemny blond, ale czy cos z tego wyjdzie to nie wiem :P
    Buty masz cudowne :D jeeeej jak też bym chciała takie mieć

    ReplyDelete
  13. botki i kurtka bardzo mi się podobają;)

    ReplyDelete
  14. Przepiękny strój:)
    kontrast pomiędzy butami, rajstopami i sukienką wyszedł świetnie!

    ReplyDelete
  15. dziekuje dziewczyny bardzo ,bardzo za komentarze!!!!!
    Sara: widocznie mamy taki sam gust :))

    ReplyDelete
  16. Extra wygladasz i kolorek wlosow Ci bardzo ladny wyszedl;) Buty widze udalo sie zakupic, Ja sie napailam teraz na takie buty co mialysmy w zimie ciezkie tylko lniane kremowe albo biale ;) pozdrawiam buziaki

    ReplyDelete
  17. moja droga, nowa fryzurka ci sluzy, wygladasz przepieknie, cudne butki :)

    ReplyDelete
  18. cudowne buty i dodatki :) !
    Maddy
    maddinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. a czy Te buty można zapiąć? :D. bo na takie wygladają, fajne!

    ReplyDelete
  20. świetnie wyglądasz, buty extra :)

    ReplyDelete
  21. Wow, świetny zestaw, a buty- cudowne;)!

    ReplyDelete
  22. TeenageDirtbag: tak , buty mozna zapiac do samej gory, ale wiaznie bedzie od wewnatrz :)
    jeszcze raz dziekuje z gory za komentarze!!

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina