Tuesday, 16 February 2010

ROSYJSKA CZAPECZKA

Zafasynowana rosyjska kobieta na lotnisku nie moglam ociagnac od niej wzroku.
Piekna twarz, lsniace dlugie wlosy , wielka wlochata czapa i pieknie ubrana w pufiata biala koszule, kamizelke, dzinsy i botki z wielkim obcasem. Jej obraz ciagle mam w glowie, kobiate w 100% z klasa i urokiem.
Znalazlam podobna koszule jaka ona miala na sobie i czape po mojej mamie, wiec moja sesja bedzie w rosyjskim stylu ;)






czapka i broszka pod kolnierzem: od mamy i taty ;)
koszula: Orsay
kamizelka i dzinsy: H&M
pasek, torebka, bransoletka: primark
okulary: reserved
buty: deichmann

46 comments:

  1. AMAZING LOOK! I LOVE YOUR BAG!

    ReplyDelete
  2. Bosko! Jestem zachwycona chyba nie mniej od Ciebie jak zobaczyłaś tamtą kobietę na lotnisku...świetna czapa, świetny look :)

    ReplyDelete
  3. Super wygladasz;) jak gwiazda, kiedy masz wolny weekend ten co bedzie teraz?

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się :) Nawet bardzo :)

    ReplyDelete
  5. Klasy i uroku zdecydowanie Ci na tych zdjęciach nie brak. Pomysł stylizacji faktycznie jest niesamowity, ale podziwiam, przede wsyztskim, że koszule udało Ci się znaleźć genialną!

    ReplyDelete
  6. Koszula w tym zestawie jest bezbłędna połączona z tą czapką daje świetny klimat. Baaaardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  7. Świetny misz masz kilku stylów. Udany jak widać powyżej:)

    ReplyDelete
  8. i love the bag and the jeans! especially the jeans!

    ReplyDelete
  9. cudownie zainspirowała Cię tamta kobieta.
    a Tobie udało się stworzyć niepowtarzalny outfit. jestem zachwycona.
    a bluzka to istne cudo. ;))

    Pozdrawiam. ;))

    ReplyDelete
  10. dzięki za obserwowanie, super czapa! ;>>

    ReplyDelete
  11. zmieniłabym co prawda spodnie na cygaretki, ale ogólnie świetnie! też tak często mam, że gdy zobaczę kogoś fajnie ubranego nie mogę oderwać wzroku i gapię się wręcz napastliwie, a później się wzoruje :). może kiedyś na mnie ktoś będzie się tak wzorował- marzenie :D.

    ReplyDelete
  12. loving these
    great hat..so cute
    thanks for sharing as always
    and thanks for the sweet comments, i really appreciate it!

    -cma
    COSMICaroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. chyba większość kobiet ma tak, że jak zobaczy super ekstra babkę na ulicy, w sklepie, gdzie kolwiek to są nią zachwycone i chcą wyglądać tak jak ona. Ja samam mam taką sąsiadkę i jak tylko zobaczę z okna, że wychodzi z domu to gapię się na nią do czasu aż wsiądzie do auta :D

    ReplyDelete
  14. hej, hej dziekuje Wszystkim za pozytywne komentarze. Tak to jest i u mnie z tym gapieniem sie na innych(zagladam tez na chlopakow jakie nosza ciuszki-zdecygowanie -all saints- styl jest w moim guscie i kocham ten sklep, co prawda ceny sa nieziemskie ale wszystko takie piekne)!

    Thank you all for comment.Love watch people what they wear(love mans style all saints clothing)!

    ReplyDelete
  15. Fajnie wyglądasz, dżinsy są super.

    ReplyDelete
  16. u look fab! the jeans and bag omg!!!!!! sooo gorgeous! i envy;)
    xoxo

    ReplyDelete
  17. Koszula jest genialna! A All Saints kocham miłością nieskończoną...ale jest taaak drogo

    ReplyDelete
  18. Podoba mi się taka elegancja z dżinsami w tle, poza tym super koszula!Mnie też czasami zainspiruje ktoś z 'ulicy'. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. Świetne połączenie casualowych dżinów z elegancką koszulą i kamizelką. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. świetna inspiracja! podoba mi się futrzana czapa. mam taką w szafie, może sama się zainspiruję?!

    ReplyDelete
  21. ale cudnie wyglądasz! :O bardzo mi się podoba ;> więcej takich zestawów proszę :)

    ReplyDelete
  22. czapa jest genialna ! caly zestaw tez bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam cieplo

    ReplyDelete
  23. lov your hat!!

    xoxo
    mycherrygum.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. super wszystko wygląda :D
    bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  25. czapa czapą, ale torebka jest genialna. Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  26. dziekuje Wszystkim za komentarze. Czapa jest genialna ale przy silnym wietrze zleci mi z glowy;)

    thank you all ! hat is great but with a strong wind it will blow off my head;)

    ReplyDelete
  27. nie widzialam rosyjskiej kobiety ktora cie tak zainspirowala, ale ty wygladasz swietnie i masz doskonale wyczucie stylu :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. good example of different style matching!!
    like the outfit!))

    ReplyDelete
  29. love the look, esp. the blouse and the fur hat!

    PS. please check out my new blog... http://diyainherstilettos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. nice outfit, love the hat!xxx

    http://ulrikahblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Hej, zobaczymy sie chyba dopero jak wroce z Polski;))) dm Ci znac jak wroce buziaczki:**

    ReplyDelete
  32. Great outfit, the hat is gorgeous!

    ReplyDelete
  33. Świetny zestaw! Boska torba!

    ReplyDelete
  34. dziekuje kochane!! bardzo duzo znacza dla mnie Wasze komentarze!

    thank you all, your comments mean a lot to me!

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina