Tuesday, 2 February 2010

RAJSTOPY. TIGHTS.

Nogi nigi nogi !
Moja kolekcja ciagle rosnie i nie mysle zeby ja skonczyc. Ponizej jedne z moich ulubionych par ;)
Legs,legs, legs!
english: My collection is getting bigger and wont stop. Below my favourite pairs. ;)
1. panterka: dorothy perkins

2. w kropeczki h&m


3. srebrne: kupione na pchlim targu (nowe!)

4. koronka: primark

5. koronka -prezent od mamy

6. kabaretki: dorothy perkins

7. fioletowe rajstopy-leginsy: asda

8. kwieciste: primark

9. biala koronka: primark

10. rajstopy z czarnym paskiem: dorothy perkins

11. czarne leginsy z dziurka na buta: asda

27 comments:

  1. Swietna ta kolekcja! Buty mi sie podobaja te co masz z kwiecistymi rajtkami;)

    ReplyDelete
  2. Thanks to follow me by blogger!

    Waouh your tights are fabulous. I realy love n° 8/9/10 !

    ReplyDelete
  3. wow ;) dużo ich ;) mi się podobają te w kwiatki, kropki, panterkę i koronkę beżową ;) A i buty z kwiatowymi leginsami świetne ;)

    ReplyDelete
  4. ooo spora ta kolekcja. Ja bym połowę szybko zniszczyła - mam do tego talent. Koronkowe, ze szwem, w kropki i kwieciste moje faworyty.

    ReplyDelete
  5. A i dobrze, że rośnie ich liczba bo świetne są :D każde mi się podobają i buty też

    ReplyDelete
  6. takkkk jest ich sporo i wszystkie bardzo lubie w zaleznosci od natroju jaki mam czy tez okazji. Co do tych bucikow ktore mam na sobie- zdj nr.8, wiec sa one z primarku. Kupione oczywiscie calkiem przypadkiem, byly w przecenie wiec nie moglam ich zostawic w spokoju ;) (z 15£ do 6£)!!

    ReplyDelete
  7. Chce Ci powiedziec ze wytypowalam Towj blog do Kreativ blogger i Twoja kolej na przedstawienie 7 prawd o sobie;)

    ReplyDelete
  8. Świetna kolekcja. Ja też uwielbiam rajtki :) ostatnio strasznie choruję na takie w kwiaty

    ReplyDelete
  9. I love the white lace tights so chic and i adore the leopard print and polka dots :)

    ReplyDelete
  10. no kolekcje masz pokaźną :) podobają mi się najbardziej te w kwiaty :)

    ReplyDelete
  11. totally love leopard tights and a few more.. and ur legs!!))))

    ReplyDelete
  12. świetne! I co tu dużo mówić - masz świetne nogi! :)

    ReplyDelete
  13. 5. i 9. to moi faworyci.
    Sama sobie chciałam kupić 5. na allegro, ale kiedy wszystko podliczyłam okazało się, że rajstopy, (które na 100% z moją inteligencją rozerwałabym przy pierwszej okazji) wyszły mnie ok. 60zł.
    Bardzo ładne nogi!:)

    ReplyDelete
  14. wszystkie pięne,,,a i buciki urocze,nic tylko zazdrościć

    ReplyDelete
  15. I love the polka dots tights!
    x, fashionnerdic

    ReplyDelete
  16. wsytdź się takie piękności pokazywać :(
    zazdroszczę ;> ah.. piękne rajty to moja słabość :D

    ReplyDelete
  17. wow. cóż za kolekcja. ;)
    1,2,5,10,11 są the best wg mnie.;]

    ReplyDelete
  18. Imponujaca kolekcja legginsow, wszystkie sliczne :)

    ReplyDelete
  19. dziekuje jeszcze raz za bardzo mile komentarze, tak szczerze mowiac to nogi sa moim najwiekszym skarbem, bo nie lubie za bardzo pokazywac innej czesci ciala ;)

    ReplyDelete
  20. This is exactly what I have been saying lately! It's 2010's trend. I have been blogging about it as well. I have told my mom and sister to get themselves a few pairs and join the trend. Lol. Not that I am a fan of following trends or simply following the crowd, but this is a great trend! I am glad you have got yourself a lot of pairs! All of your tights are beautiful! Thank you for all of your comments. I feel terrible that I haven't gotten back to commenting on peoples blogs yet due to school. I just had to comment back on your blog because I have to give you props for coming and spending your time visiting my blog and commenting. Thank you so much! I honestly appreciate it!
    check out my trendy blog!
    http://thetrendydwarf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. omg love all these tights!!! so fab!! i want them all woohooooo
    xoxo

    ReplyDelete
  22. cudowna kolekcja :D
    mamy wiele takich samych :)
    ale biala koronka z primarka to jest to, muszę ją wyczaić ;)

    ReplyDelete
  23. Na ładnych nogach wszystkie rajstopy wyglądają dobrze :]

    ReplyDelete
  24. Io amo tutti i tuoi Collants! Abbiamo molti stesso =)
    Hai uno stile relly nice!

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina