Wednesday, 10 February 2010

MALA CZARNA MARYNARKA

Nie moglam sie nadziwic kiedy Daniel zaproponowal mi mala sesje zdjeciowa...chyaba zaczyna mi zazdroscic mojego bloga;) Tak tez mi sie wydaje za nalezy Mu sie fotka na moim blogu. X

Zdjecia byly robione w bardzo mrozny dzionek...brr















Dan: plaszcz i top: primark
jeans: levis
Ja: marynarka: reserved
bialy top z koronka: tani ciuch
jeans: h&m
botki: new look
rekawiczki i zegarek : river island
perly: allegro
kokardki na perlach: odczepione z torebki z avonu ;)
kolczyki: dorothy perkins
bransoletki: primark


A oto moje dzisiejsze zakupy. Muse sklep.








13 comments:

  1. Zdjęcia są absolutnie cudne :) Jestem pod wrażeniem ....a Twój strój BOSKI :) Świetnie połaczyłaś wytarte dżinsy z koronką :) Troszkę w stylu Kate Moss, tak mi się skojarzyło, a to moja ulubienica :)

    ReplyDelete
  2. Ładny outfit :) A wisiorki słodkie max ;)

    ReplyDelete
  3. Sesje możesz uznać za jak najbardziej udaną, biorąc pod uwagę, że świetnie na niej wyglądałaś:) Ech, też uwielbiam biżuterię, ale nic na to nie poradzę, że sama wszystko co kupię zaraz gubię;)

    ReplyDelete
  4. Great look!



    * PLEASE CHECK MY BLOG *
    http://glamour-bbey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie ;] i ślicznie wyglądałaś zwłaszcza w tej białej bluzce :D

    ReplyDelete
  6. Cudne zdjecia Martynko Dan swietnie sie spisal;)) Czyzbys znow umalowala wlosy?:P
    P.S snila mi sie dzis w nocy nasza sesja;PP w jakims starym kosciele hehe za duzo bloga nawet po nocach mi sie sni hehe

    ReplyDelete
  7. sliczne dzieki za komentarze, tez bardzo bardzo podobaja mi sie te zdjecia!
    Ewelka: kolor wlosow to ten w ktorym mnie widzialas jak bylas oststnim razem na zakupach ;) (rude;P), a co do twojego snu to widze ze bardzo wciagnal cie ten blog ;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Sliczne wisiorki ! :)
    I bardzo fajna bluzka z koronka

    ReplyDelete
  9. You both look great, really! Great Style! Following you through blogger!

    ReplyDelete
  10. ten żakiet jest świetny.!
    podoba mi się cały outfit. ;))

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina