Monday, 8 February 2010

Kreativ Blogger


Do tej zabawy zostalam zaproszona przez Ewelka

7 prawd o el_martina
7 truth about el_martina

1. Moje imie to Martyna, w tegoroczne Swieta Bozego Narodzenia bede miala 25lat (ojj, ale ja wciaz czuje sie jak osiemnastolatka..), pochodze z Oswiecimia ale od 4 lat mieszkam w Manchesterze ktory kocham nad zycie. Przyjechalam tu z moim bylym chlopakiem, z ktorym rozstalam sie po 5ciu latach bycia ze soba. Szczerze mowiac rozstalismy sie z mojego powodu i mam nadzieje ze on ma sie dobrze , mam nadzieje ze znalazl sobie kogos lepszego:) Od 2lat jestem w naprawde szczesliwym zwiazku z Danielem,a od roku jestesmy zareczeni :X

Hi my name is Martyna , this Christmas I will be 25years old( but I stil feel like Im18) Im from Oswiecim(poland) but I live in Manchester (uk) ,now for 4 years, and love this town. I am in very happy relationship(2years) with Daniel and have been engaged for one year.


2.Bardzo kocham moja mame i bardzo mi jej brakuje przez ta rozlake. Razem z mama mamy wspolne tematy i wszystko sobie mowimy. Czasami jednak mama nie daje sie przekonac na male szalenstwo zakupowe,ale widze zmiany na lepsze ;)

I love my mum so much and I really miss her, i have a good relationship with my mum and we talk about everything.






3. Jestem osoba ktora nie daje za wygrana i staram sie radzic sobie sama, tzn, kiedy moj mezszczyzna nie jest obok mnie to przenosze meble ,maluje sciany i dekoruje dom bez zadnej pomocy ;) srednio co 3miesiace musze przemeblowac mieszkanie poniewaz szybko sie nudze i wydaje mi sie ze nie wyglada juz ladnie :) Jesli chodzi o moje osobiste rzeczy ktorymi sa od moich kuchennych rzeczy przez make up i moje jak najbardziej drogocenne ubrania i dodatki nie lubie ich pozyczac!! oj nie!! Mieszka z nami mojego narzeczongo siostra ktora nie widzi w tym zadnego problemu. Na cale szczescie nie nosi mojego rozmiaru i ma wielgachna stope wiec nie podkrada moich ciuszkow ale uzywa moich kuchennych akcesorii..a ja wpadam w szal. :) i placze ale to chyba jest jedna z moich slabosci.
Ponizej Daniel gra w pilke z nasza kotka Tilly ;)

Im a person who does not give up and I try to do everything on my own when my man is not close to me. I move furniture, put up wallpaper and decorate my home.
I do not like people using my things. ;)





4. Jestem wielostronnie wyksztalcona :) zaczynajac od fotograficznej szkoly zawodowej przez technikum handlowe i kurs przedluzania paznokci za pomoca zelu i akrylu. I tu sie moja edukacja skonczyla wyjazdem do Anglii, ale nie dalam za wygrana, teraz pracuje i moj szef poszedl mi na reke ,moge studiowac w ramach godzin pracy!! Tu w Anglii jesli chce sie podjac jakiejkolwiec pracy wymagane jest NVQ od danej dziedziny tzw, narodowe kwalifikacje. Moj kieronek to "stosunki z klientem " . Wiaze z ta szkla duze nadzieje w zmnianie mojej pracy.
Na zdj moja praca egzaminowa

I finished school and good qualifications : photographer, marketing, nail technician. Now i started to do my NVQ of Customer Services to help me change my job!



5. Uwielbiam kapiele w wannie z wielka piana i ostatnio bialay winem wymieszanym z lemoniada. Moze brzmi to dziwnie ale jesli pijac biale lub czerwone wino jest za "ostre" dla was wymieszajcie go wlasnie z lemoniada. Proporcje to 1/3 wina z 2/3 lemoniady. Pychota!!! Ahaha i jak moglabym zapomniec, moj kot Tigger lubi przesiadywac ze mna w lazience..moze to dziwne ale nie boi sie wody ;)

I love bubble baths and wine with lemonade- if wine is too strong mix it with lemonade. Proporsion W(1/3)glass to L(2/3). my cat Tigger loves spending time with me in the bathroom, he isnt scared of water.




6. Zakupy, kawusia , obiadki w restauracji itd....Wszystko kocham i jestem bardzo wdzieczna ze moge sobie na to pozwolic. Mieszkajac w Polsce bylo czasami ciezko wyskoczyc na kawe lub obiad.Teraz mieszka sie na swoim (mamy wlasny dom), wiadomo rachunki trzeba zaplacic, jedzenie , cos odlozyc, wytremontowac dom i oczywiscie zostaja przyjemnosci. Oszczedzania nauczyla mnie mama, ktorej bardzo dziekuje za to i teraz rozumiem jak czasami ciezko bylo jej odmowic kupna mi takiej czy innej rzeczy. Realia w Anglii sa bardzo- nawet BRDZO inne, tu na wszystko cie stac jesli masz prace.

Shopping, coffee shopps, dinner in restaurant-love it.





7. Pchli targ, vintage, charity shops ,second hand i ostatnio pakistanskie materialy i bizuteria sa moimi wielkimi zboczeniami-w dobrym sensie oczywiscie. Zawsze mozna kupic sliczne i czasami orginalne rzeczy w takowych miejscach za grosze.

Car boot, vintage, charity shops, second hands and last one asian clothes and jewellery love so much. Always is something nice to buy there!




Ok, to tyle o mnie, tak mi sie wydaje ze moglabym wiecej tych prawd napisac.

thats all about me

14 comments:

  1. To ja czekam na jeszcze więcej :)
    Bardzo miło się czytało, szczerze napisane, z dystansem - fajne :) A ten Twój kocur... brak słów, taki cudny. Mój czarny tez wiecznie siedzi w wannie ;p
    I śliczne zdjęcia, ale co się dziwić, przecież Ty jesteś śliczna ;)

    ReplyDelete
  2. Congratulations on your award!

    I wish I could read your blog from top to bottom but the language escapes me?!

    I saw your photos though ... you are 100% GORGEOUS!

    ReplyDelete
  3. Ja też sama się biorę za wszystkie remonty :) Na wiosnę planuję malowanie ścian, chyba że będziemy zmieniać mieszkanie, albo zaszaleje na zakupach ;P :)

    ReplyDelete
  4. Super napisalas chociaz znam Cie juz dwa lata czy moze wiecej juz...;) dowiedzialam sie kilku nowych rzeczy;) pozdrawiam buzka

    ReplyDelete
  5. Fajnie wszystko napisałaś, miło dowiedzieć się o tobie czegoś więcej ;]

    ReplyDelete
  6. Bardzo podobały mi się Twoje prawdy, czytałam to z wielką przyjemnością :)

    ReplyDelete
  7. Świetnie to wszystko ujęłaś :) Pierwszy raz z zaciekawieniem przeczytałam wszystkie punkty od A do Z ;) Z daleka czuć, ze jesteś szczęśliwą osobą :) Buziaki ;*

    ReplyDelete
  8. Hey, Dzięki wielkie za te wyróżnienie. Napisanie siedmiu prawd o sobie było trudniejsze niż to sobie wyobrażałam. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. dziekuje Kochane za Wasze komentarze i mile zdanie. Mysle ze to byla, jest dobra zbawa i mozna poznac blogowiczki czy blogerki (jak kto woli) od innej strony i dowiedziec sie pare nowych rzeczy.
    Thanks all for nice comment.I think 7 truth is a great idea!

    ReplyDelete
  10. thanks for following me! you have really nice stuff! and i love your cat! =)

    ReplyDelete
  11. miło się czytało.
    a pomysł o mieszaniu wina z lemoniadą przełomowy. dziś wieczorem próbuję.

    ReplyDelete
  12. Masz kota - już Cię lubię:)
    Oj moja mama też nie zawsze wpada w ten zakupowy szał, zdecydowanie bardziej trwonić pieniądze z koleżankami^^

    ReplyDelete
  13. Witaj :)
    Dziękuję za miłe powitanie..zajrzałam tu...i już zostanę :) Bardzo fajnie się Ciebie czyta :) Do miłego zobaczenia :)
    Pozdarwiam ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina