Thursday, 25 February 2010

DZISIEJSZE ZAKUPOWE SZALENSTWO

Male szalenstwo zakupowe z powodu bardzo milego.... pierwszy raz dzis prowadzilam moje autko po angielskiej drodze!! yes!! Moj ukochamy poswiecil mi czas jezdzac ze mna jako instruktor, wiec nie musialam brac dodatkowych lekcji zeby sie oswoic na nowo z jazda. Na szczescie nie poszlo mi tak zle i po 2latach przerwy w jezdzie moge znowu prowadzic (po lewej stronie :)

Iam so happy today, I got my uk driving licence and been driving my car! yes! soo happy.

todays shopping below;)


A oto moje dzisiejsze zakupy:

kolczyki: H&M



kolczyki: miss selfridge





wisiorek: accessorize


naszyjnik: accessorize



sandalki: new look



spodnica: h&m



denim koszula: zara



i moj ukochany top: new look

(wielki hit w anglii)






A to moj naszyjnik z poprzedniego bloga

(zdjecie z bliska)- primark
(from last blog)

38 comments:

  1. Something perfect with your H&M skirt...a vintage leotard; wait till you see my collection:

    http://athletiart.blogspot.com/

    Let me know what you think

    XO

    ReplyDelete
  2. Thanks for following my blog.
    Early in LOOK 10.
    Greetings

    ReplyDelete
  3. naszyjnik turkusowy piękny no i koszula :)

    ReplyDelete
  4. Jeansowa koszula i top z kokardkami ekstra. No i świetne dodatki sobie kupiłaś :)

    ReplyDelete
  5. top z new looka i koszula jeansowa z zary najlepsze :). no i kolczyki wieżyczki :D

    ReplyDelete
  6. mmm, świetne rzeczy, koszula jeansowa i biżu... super. Ale naszyjnik jest piękny po prostu :)

    ReplyDelete
  7. Fajne zakupki :) Kolczyki boskie :)))

    ReplyDelete
  8. You are already on "LOOK 10", if you are interested, please check and do some comment.

    YOU ARE ON:http://look10.blogspot.com/2010/02/elmartina-primark-dorothy-perkins.html

    You can also ask to be removed from LOOK 10.
    Pick your prize, saying AWARD, if you want. It’s for your blog.
    Greetings
    Vicen.

    ReplyDelete
  9. Świetne zdobycze:) Mi najbardziej podoba się ten wielki naszyjnik, koszula jeansowa i T-Shirt:)

    ReplyDelete
  10. Ilove your blog,i love your style

    ReplyDelete
  11. Wszystko w sumie mi się podoba, ale wisiorek "I <3 me" zupełnie mnie rozwalił. Też taki chcem! :)

    ReplyDelete
  12. Piękne zakupy :) Ten wieelki, niebieski naszyjnik, BOSKI! Koszula też rewelacyjna..i dziękuję za zdjęcie poprzedniego naszyjnika! ALE CUDO!!! Też taki chcę :)

    ReplyDelete
  13. loooove all these pieces:) great shopping, good job girl!
    have a nice evening! kiss

    ReplyDelete
  14. musze sie wam przyznac ze ten turkusowy wisiorek jest kupiony specjalnie do niebieskiej vintage sukienki w ktorej chce miec zrobione zdjecia ale musze pierwsze przekonac Daniela na sesje!

    ReplyDelete
  15. fantatyczna ta koszulka z new look! zastanawiam sie gdzie mozna takie dostac :)!

    ReplyDelete
  16. bogoosha: ja poczatkowo upatrzylam sobie taka koszulke w river island ale niestety juz byly wyprzedane,uparlam sie ze musze miec koszulke z No1!! uparcie szuklalam i znalazlam w new look w traffordzie.

    ReplyDelete
  17. Widziałam tą koszulkę w New Look i bardzo podobną w River Island...i zastanawiałam się nad kupnem ;) Świetna jest!

    ReplyDelete
  18. koszula jeansowa i kolczyki są ekstra!!
    :)

    ReplyDelete
  19. Wszystko świetne, zakochałam się w spódniczce. Pozdrowienia z Zielonej Wyspy.
    Zapraszam do siebie http://roomno65.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. o kurczę udane zakupy w 100% moim zdaniem,kolczyki z miss selfridge,koszula z zary top z new looka no i ten piękny wisior z primarku mega ^^

    ReplyDelete
  21. The necklace is perfect!! Love it!
    Nice blog!

    xx fesi-fashion

    ReplyDelete
  22. nie ma to jak udane zakupy! :D świetna jest jeansowa koszula oraz biżu bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  23. The "I love Me"-nacklace is awesome :D

    ReplyDelete
  24. Zaszalałaś z zakupami, a jazdę po lewej podziwiam!

    ReplyDelete
  25. ile cudownych rzeczy!!! oh czemu ja jestem spłukana? :))

    ReplyDelete
  26. Świetne zakupy zrobiłaś;)! Kolczyki klucze podobają mi się najbardziej ;)
    Podziwiam za jeżdżenie po lewej stronie, ja się boję zacząć zdawać prawko;p

    ReplyDelete
  27. super zakupki, ten t-shirt z new looka rewelacja, no i gratulacje ze znowu jezdzisz po lewej :) ja sie przymierzam do prawka w tym roku. Pozdrowionka

    ReplyDelete
  28. wow! I love all this necklaces. amazing. especially this turquoise one!
    X

    ReplyDelete
  29. dziękuję! no właśnie to jest świetne w tej biżuterii!
    ale żeś się obkupiła!zazdroszczę naszyjnika sotatniego z primarku, kolczyków wieży Eiffla (gdzie to jest miss selfridge-tego chyba nie mam w pń) i koszulki z new look'a! bardzo podobna wersja w river island-super!
    Pzdr xo

    ReplyDelete
  30. lovely jewellery
    Rianna Bethany xxxx

    ReplyDelete
  31. Tiszert z new looka i kolczyki kokardki i wieże eiffla- boooomba!

    ReplyDelete
  32. Bardzo udane zakupy !! kokardkowe kolczyki cudowne !

    ReplyDelete
  33. Świetne zakupy!!! nie będę się rozdrabniac,bo wszystko mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  34. I love Me wisiorek - to jest to:)

    ReplyDelete
  35. Zazdroszczę zakupów. Najbardziej niebieskiego naszyjnika. Jest boski.

    ReplyDelete
  36. cóż za wspaniałe zakupy. ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina