Saturday, 16 January 2010

ZAKUPY W MILYM TOWARZYSTWIE :)

Dzis wybralysmy sie z Ewelka na zakupy do Mamchesteru. Pierwsza oczywiscie byla kawusia, zeby nabrac sil do przebycia dlugiej trasy zakupowej.Tak wogole wczoraj w radiu mowili ze na zakupach spala sie ok 300 calori wiec mozna zaliczyc to do dobrej gimnastyki ;)
Cala wyprawa zaczela sie wczesnym rankiem przed otwarciem sklepow.
Wstapilysmy pierwsze do Cow Vintage Shop, jak zwykle piekne ciuszki tam byly,nic nie kupilysmy lecz przymierzylysmy sobie po jednej z sukienek. Ja oczywiscie jak zwykle zaluje ze jej nie kupilam, bo byla sliczna. Postaram sie pozniej zalaczyc zdjecia - robione w przymierzalni ;)
Nastepnym przystankiem byl oczywiscie uwielbiany przez wszystkich Primark!!!!! Moim celem byly buty ktore chcialam zabrac ze mna na przyjad do Polski, lecz oczywiscie ich nie kupilam. W moim koszyku znalazlo sie pare innych rzeczy jak kwiecisty top, drobniusi wisiorek z sowa, opaska na glowe(zimowa), i torebka i chyba to wszystko. Nastepnym nieplanowanym zakupem byl rozowy top z Vero Moda i oczywiscie buty ale to juz calkiem inna historia ;)
Na moim dzisiejszym poscie zamieszczam zdjecia jakie zrobilysmy sobie dzis z Ewelka
Troche bylysmy skrepowane ale nie bylo zle, bo cala ta sesja byla z tylu pubu ;) Nastepnym razem pojdzie z gorki.




apaszka: kupiona w jednej z krakowskich bram

plaszczyk i torebka: primark

spodnie-leginsy: market shop

botki: new look

wisior z zegarkiem: kupiony na pchlim targu!

4 comments:

  1. świetny płaszczyk i torebka :) Są nadal w Primarku ??

    ReplyDelete
  2. hej, tak sa dalej w primarku :) Torebka byla po 3£ z przeceny wiec byloby grzechen jej nie kupic :) a co do plaszczyka to jest ich sporo i nawet byly w innym kolorze - bialo szarym. p.s. fajnego masz bloga

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz, super płaszczyk.

    ReplyDelete
  4. świetnie wyglądasz. ;)
    podoba mi się cały outfit. ;]

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina