Monday, 18 January 2010

TO JUZ PO ZIMIE CZY TYLKO SNIEGU BRAK?

Sniegow juz nie ma i robi sie cieplej, przynajmniej w Anglii. Jesli to oznacza ze zima sie skonczyla to ja jestm szczesliwa ale tylko pod jednym wzgledem. Moja szafa zacznie zapelniac sie wiosennymi kolekcjmi :D

Zawsze staram ubierac sie w cos wygodnego i dobrego na kazda okazje. Dzis zalozylam cos zdecydowanie wygodnego. Wielgachny top i buty jak najbardziej komfortowe do chodzenia.


Ponizej zdjecie Primarku z Manchesteru, ma 3pietra. Meskich rzeczy jest tylko powola jednego z piter. To wydaje mi sie bardzo sprawiedliwe ;)








A to moje koty- Tilly w torbie i Tigger. Oczywiscie uwielbiaja jak wracam z zakupow, tzn rozrabiac i wskakiwac do torby.
















opaska na glowe, torebka: primark

rozowy top: vero moda

wisior zegarek: pchli targ

bransoletki: dorothy perkins

spodnie-leginsy: market shop

buty: ? sklep bez nazwy

16 comments:

  1. Te opaski są świetne :) Męczę Teściową żeby mi taką zrobiła :) Fajnie :)

    ReplyDelete
  2. O swietnie, widze ze juz sie pochwalilas nowymi zakupami:))ja tez musze :P, super wygladasz ladnie Ci w tym kolorze

    ReplyDelete
  3. A mi się top podoba :)) No i torebka oczywiście, ale to już mówiłam :)) Mam nadzieje, że niebawem będę miała taką samą :))
    Co do primarka to pamiętam, że kiedyś jakieś 3-4 lata temu dział męski był na dole, ale potem go wycofali i dół był całkiem zamknięty, ale ponad rok temu (chyba) znów go otworzyli razem z działem home, który też jest świetny i można tam dorwać fajne poduchy, wazony, obrazki :) Ale dział damski, jest zdecydowanie za mały, to samo bielizna hahah :) żarcik oczywiście, chociaż jak dla mnie i tak mało i mało wciąż :) Ojj marzę by znów zawitać do Manchesteru chociaż na krótkie zakupy :) takie tygodniowe :P :)

    ReplyDelete
  4. Thats the manchester primark!!!
    Rianna Bethany xxx

    ReplyDelete
  5. Ładny zestaw zwłaszcza opaska na głowie ;] a Primark niezły taki duży nie wiedziałam, że może być aż taki :o

    ReplyDelete
  6. achh.. u nas tu tyle śniegu :(
    zazdroszczę dostępu do primarku :(

    ReplyDelete
  7. Thanks love!!! x

    Cool boots, love them!

    xo Antonia
    WWW.LIVEGLAMORDIE.COM

    ReplyDelete
  8. hej Kobitki, dzieki za komentarze. Nawet nie sadzialm ze bede sie tak cieszyc na nie za karzdym razem jak zagladam na bloga.

    Sanna's Land of Illusion: pozazdroscic ze tesciowa umie szydelkowac czy tez robic na drutach, kiedys moja babcia uczyla mnie, ale wszystko juz zapomnialam. Jesli moge zapytac, jak dlugo jestes juz mezatka, bo strasznie mlodziutko wygladasz.

    Ewelka, tak musialam sie pochwalic moimi zakupami...nie moglam wytrzymac,ale oczywiscie zostal ten kwiecisty top do pokazani, wydaje mi sie ze Ty kupilas taki sam;)

    blondas:tak, meski dzial kiedys byl na dole z domowymi art. Pozniej na dole otworzyli TK maxx. Teraz TK mxx wynaja inne miejsce wiec na dole otworzyli malusi meski dzial(ale powieksza sie), jest 1/4 dzialu domowego i mnostwo butow!!! Tysiace. Na parterze same damskie razem z paskami torebkami i dodatkami(bizuteria)!!!!! A pierwsze pietro jest dzieciece(ale tylko troche), bielizna, stroje kapielowe i pizamy.Same rozkosze
    U nas sniegow juz nie ma i dobrze,mozna zakladac normalne buty i nie jest zimno w paluchy ;)

    Rianna Bethany : yes -Manchester Primark. I live in Manchester. We dont have Primark in Poland but we love it.

    ReplyDelete
  9. no niestety polska to zaścianek, sama w każdej chwili moglabym wyprowadzic sie stad i powedrowac do uk. Zazdroszcze :))

    ReplyDelete
  10. Cute outfit!! I love the necklace :)

    ReplyDelete
  11. Tak tez mam ten top kwiecisty:P pewnie dodamy posty z nim w podobnym czasie;PP Ale pewnie inne dodatki wiec beda dwie rozne wersje;)

    ReplyDelete
  12. Hi Nice blog!

    Please come and visit me too!

    I hope to see you soon.

    ReplyDelete
  13. omg i love your top!

    http://lipstickthunder.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ehh niestety u nas zima w pełni ,a śnieg nie topi się już od dorbych paru tygodni :( także zazdroszczę Ci tej dodatniej temperatury :)
    a zestaw bardzo fajny - bez wątpliwości trendsetterski :D

    ReplyDelete
  15. Świetna opaska.
    Zazdroszczę bliskości Promarka :(

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina