Saturday, 23 January 2010

STAROCIE

Zdobycze na ostatnim pchlim targu. Wszystkie te drobiazgi pochodzily od innych sprzedawcow.
Uwielbiam chodzic i szukac przez wiele godzin. Mozna wyszukac wiele ciekawych rzeczy i czasami drogocennych lecz sprzedajacy o tym nie maja pojecia.
Polujac na cos nie mozesz pokazac swojego zainteresowania danym przedmiotem, poniewaz cena automatycznie rosnie w gore.
Moje nabytki to :
klipsy z kolralikow:1£
30 letnia broszka z mila opowiescia od starszego pana: 3£
kolczyki z podobnym motywem jak naszyjnik z H&M: 1£
pierscionek: 30p






A tu z calkiem innej beczki. Kalosze dla mojej mamuski, ktora taki wymyslila sobie prezeny ode mnie. Znajduja sie w tym poscie poniewaz nie chce pisac jednego odrebnego.No!
Miejmy nadzieje ze sie spodobaja. Moja mama jest raczej tradycyjna i nie lubi zmain czy nowosci wiec wydruk na kaloszach wlasnie taki. Mialam jeszcze do wyboru z tulipanami- to takie dla ogrodnika ;) , z zebra wydrukiem, w skore weza i lampardzie centki.


9 comments:

  1. Trzy Gracje skradly moje serce:)
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Broszka jest cudna :D dobrze się wytargowałaś ;)
    A kalosze fajne myślę cały czas czy sobie jakiś nie kupić.

    ReplyDelete
  3. Swietne te lupy! A kalosze dla mamy bardzo mi sie podobaja mysle , ze jej tez beda sie podobaly;)

    ReplyDelete
  4. takowe lupy bardzo, bardzo poprawiaja moj humor!!a co do kaloszy to moja mama jest zadowolona! great!! ;)

    ReplyDelete
  5. I love all your pretty jewelry pieces.

    www.SeekingDirtyHairHalo.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gosh that cameo! gorgeous so divine and elegant.

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina