Friday, 8 January 2010

PASIAKI I BERET

Dzien wolny od pracy. Jak to na taki dzien przystalo musze zrobic porzadki, kupic cos na obiadki , pranie i prasowanie. Oczywiscie zawsze musi sie znalezc czas na wypad do miasta. Z gory zakladam ze jade tylko popatrzec na "wystawy sklepowe" ,na nowosci w sklepach i moze znajde jakas przecene ktora nie moze umknac mi z przed nosa. Tak wiec dzis wybralam sie do Manchesteru na male polowanie. Udalo mi sie nie wydac fortuny (czekam do wyplaty na wieksze szalenstwo). Kupilam pare par rajstop , podkolanowki , torebke, beret i moja najwieksza zdobycz to ta wlasnie koszulka ze zdjecia. Widzialam ja juz 2 tyg temu, ale jej nie kupilam. Siedziala mi ona w glowie wiec mowie sobie, nie ma co! Jesli teraz nie kupie pozniej juz jej nie bedzie. Tak wiec jest juz w mojej szafie i do tego trafilam na wyprzedaz- z 9,90£ na 5,99£. To sie nazywa traf!



















plaszczyk: primark
beret: top shop
top: zara
spodnie-dzwny: miss selfridge
pasek i botki: new look
torebka: M&S (charity shop)
apaszka: ST JOHN (charity shop)

18 comments:

  1. Wygladasz tu ja Paryzanka:)) Swietnie

    ReplyDelete
  2. Amazing jacket!

    Lovely blog!

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wspaniały płaszczyk i świetne zestawy :)

    ReplyDelete
  4. no, jak paryżanka. bardzo mi sie podoba, ciekawie. i wkońcu nie rurki i nie getry tylko takie spodnie. bede zagladac!!:)

    ReplyDelete
  5. dziekuje za mile komentarze. Dokladnie, nie tylko getry w tym sezonie modne. Moje ulubione dzwony przydaly sie do tego zestawienia.

    Thanks for nice komment.
    X

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz rewelacyjnie! ten róż beretu w połączeniu z pasiastym płaszczem :) Suuuper :)

    ReplyDelete
  7. Zgadzam sie z Tanim Odzieniem...look totalny a la Le Petit Parisienne, przywodzi mi na mysl kreacje Soni Rykiel:)
    xoxo

    ReplyDelete
  8. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Hello Friend, I love love love your blog, it‘s very interesting!!! I really like your style!! i‘ll visit you many times for sure honey.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  9. I‘d like to invite you to visit my fashion blog:

    http://www.mydarlingbubu.com/

    Thank you :). KISSES FROM

    •••HAVE A NICE WEEK•••

    ReplyDelete
  10. jaki swietny beret, super kolor
    mnie tez przywodzisz na mysl paryski look :]
    pzdr!

    ReplyDelete
  11. szczerze mowiac nie sadzialam ze spodoba sie Wam ta sesja zdjeciowa. Byla w pospiechu i musialam zdac sie na moj niezawodny statyw. Moj chlopak zawsze znajdzie cos innego do roboty w tym czasie jak go prosze o zrobienie dla mnie zdjec.
    p.s. Jesli jest ktos z Manchesteru i chce poswiecic jako moj fotograf to jestem za!! To samo ze mna jesli ktos potrzebuje fotografa to ja jestem do dyspozycji ;)
    jeszcze raz dzieki za mile komentarze

    ReplyDelete
  12. Powiało Paryżem, mnie się bardzo podoba!!

    ReplyDelete
  13. Love this outfit!! Those jeans and jacket are amazing!!

    ReplyDelete
  14. this pink béret suits you perfectly!

    ReplyDelete
  15. Love your outfit! That jacket is amazing.

    ReplyDelete
  16. Martynka ja tez mam ten problem:) musimy sie dogadywac razem na sesje zdjeciowe ja bede robic Tobie a Ty mi:) perwsza moze na zakupach w sobote? gdzies na miescie;))dla odmiany

    ReplyDelete
  17. świetny płaszczyk-taki żukosoczek:D:D

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina