Friday, 8 January 2010

MALA PRZECHADZKA W ZIMOWY DZIONEK

Pewnie juz nie raz wspominajl jak bardzo lubie zime. Powiem jeszcze raz. Uwielbiam ja, a zwlaszcza w pogode jaka byla dzisiaj. Mrozno,plomienie slonca na twarzy, snieg skrzypiacy pod nogami, ja i przestrzen.
Dzisiejsza sesja -chyba jak kazda inna robiona przeze mnie nie jest spontaniczna. Jestem typem ludzi ktorzy kochaja swoj telefon komorkowy dla tego ze ma kamere ;) Zawsze musi byc pod reka i do tego najwazniejsze ze robi swietne zdjecia ( sony ericsson satio 12,1 mp).
Wybralismy sie dzis z moim chlopakiem do zamieszczenia nowej rury wydechowej w aucie (jak to faceci- auto najwazniejsze a do tego jak ono musi brzmiec....to ma byc jakos- ummmm-ccccc- jakos tak- no!) . Zostawilismy auto u mechanika i mielismy pare godzin wolnych. Czekajac na autobus tak sobie pomyslalam ze moze jakies zdjatko by sie przydalo na mojego bloga. Promyki slonka byly przepiekne wiec wykorzystalam je troche.













Manchester Arndale. Coffee shop Eat. Najlepsze kawy i kanapeczki.




Dan
czapa: primark
szalik: big star ( z ostatniego pobytu w Polsce)
plaszcz: top man
Ja
plaszcz: river island

3 comments:

  1. Dzis bylo starsznie zimnooo Dan ma swietna czapke;)) my tez sie musimy wybrac na kawke:)) pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Fajnie wyglądacie oboje. Twój chłopak świetną ma czapę, pasuje mu bardzo :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina