Tuesday, 12 January 2010

COW- VINTAGE SHOP CZY TEZ SECOND HAND !?


Jakis czas temu wybralysmy sie z Ewela (szafanaemigracji.blogspot.com) do Manchesteru na zakupy. Ewela zauwazyla jeden sklep ktory ma mnostwo vintage ciuszkow. Oczywiscie musialysmy sie tam przejsc. Sama wystawa na oknie zrobila na mnie wielkie wrazenie. Nie zawiodlam sie co w nim zobaczylam. Sklep jest pelen od drobiazgow jak kolczyki, naszyjniki, paski, buty po wielkie futra i ciezkie cekinowe marynarki. Jestem na siebie zla ze nie kupilam takowej ostatnim razem,ale nic nie jest stracone,mam nadzieje ze zagladniemy tam z Ewela w sobote ;).
Moja decyzja padla na ta rozowa koszuke. Uwielbiam jej kolor, fason i to ze jest stara! Dekaracja z przodu koszuli jest tak piekna ze nie chcialam jej przykrywac zadnym naszyjnikien czy tez broszka.
Zaraz po jej zakupie schowalam ja do szafy. Dopiero wczoraj po wielkim sprzataniu i malej "reperacji" mojej szafy znalazla sie (tzn szafa zaczela sie wyginac w jedna ze stron poniewaz moj chlopak ma za duzo ciuchow :P )










koszula: COW
spodnica: Hobbs
pawie oczko -klamra do wlosow, kolczyki i pasek-moj ulubiony:primark
torebka: Avon

3 comments:

  1. Cudna ta bluzka:)) napewno tam zajrzymy w sobote! Tez mam ochote na cos z tego sklepu:)

    ReplyDelete
  2. wyglądasz jak główna bohaterka filmu Pamiętnik, jeśli nie oglądałaś - naprawdę polecam!

    ReplyDelete
  3. dzieki za komentarze.
    Ewelka, dzisiejsza sukienke ktora przymiezalam moglam kupic, teraz zaluje..ale nic straconego ;)
    MiriamFashion,nie ogladalam filmy , szukalam na internecie czegos o tym nim i wygaje sie ciekawy. Postaram sobie go kupic.

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina