Wednesday, 23 December 2009

PRZYMIERZALNIA

Wczorajszy wypad na swiateczne zakupy, tzn zostalo mi pare prezentow do kupienia (oczywiscie nie dla mnie) i jak to sie zawsze nie wiadomo jakim trafem sklada wrocilam do domu z paroma drobiazgami dla mnie :)) ohh tak!!
Zainspirowana przymierzalna w jedym ze sklepow nie moglam sie powstrzymac i nie zrobic zdjecia. Nie wszystkie sa swietnej jakosci bo byly robione w pospiechu, pracownice tego sklepu zaczely dziwnie sie na mnie patrzyc....hmm nie wiadomo czemu... :P
Tak wiec wykorzystalam sytuacje kiedy nie bylo nikogo z personelu w poblizu i zaczelam moja sesje zdjeciowa.
Oczywiscie w tym sklepie nic nie kupilam. .. przydal sie jedynie jako tlo.






przymierzalnia w sklepie BAY ,
nie sadzilam ze moze byc w niej tak ciekawie ;))
moje wdzianko:
koszula: debenhams
kamizelka h&m
spodnica: top shop
rajstopy: primark
kozaki: faith
Swiatecznie nieplanowane zakupy:





torebka: new look

naszyjnik: primark (uwielbiam go!!)






1 comment:

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina