Saturday, 22 August 2009

MOJ DZIENNY MAKEUP I ZAPACH


Kazda z Was ma swoje ulubione i wyprobowane kosmetyki. Ja oczywiscie mam swoje i za zadne skarby swiata ich nie zmienie. Wyprobowalam z tysiac tuszy do rzes i nigdy nie bylam 100% zadowolona, to samo dotyczy podkladow i blyszczykow do ust , cieni do powiek itd... Moj dzienny makijaz zaczynam od umycia twarzy- do tego jednym zdaniem mydelko dove. Moja cera jest sucha tak wiec musze uzywac kremow tlustych lub poltlustych.
Zalotka -jako pierwszy etap i najwazniejszy mojego makijazu poniewaz moje rzesy sa sztywne i krotkie. Mascara jest idealna do moich rzes , utrzymuje podkrecone rzesy, wydluza je a jej kolor jest itensywny czarny jak e-liner. Podklad swietnie zdaje egzamin w mojej pracy. Jestem ciagle w ruchu i nie mam czasami czasu do poprawienia mojego makijazu. Mamy teraz okres wakacujny wiec mozna pozwolic sobie na male "opalenie twarzy" uzywajac brazer. Jest to dobry sposob na podtrzymanie kolorytu skory po urlopie. Blyszczyk zjadlabym ze smakiem z moich ust.
Demakijaz musi spelnic swoje zadanie i zmyc caly make up z twarzy ,nie podraznic skory i oczu przy zmywaniu go.
Jestem osoba ktora lubi wyraziste i zarazem subtelne zapachy.
Musza utrzymywac sie na mojej skorze przez caly dzien! Tak wiec moj wybor padl na te perfumy. W zaleznosci jaki mam nastroj taki uzywam zapach.
Kazdy produkt jest z jakiegos waznego powodu!


































mydelko: dove
krem : poltlusty AA
zalotka
tusz do rzes: max factor -masterpiece max
e-liner: max factor- masterpiece glide & define eyeliner
podklad: lancome teint renergie lift spf20
brazer: rimmel sun shimmer
blyszczyk do ust: MAC cosmetics petting pink
perfumy: * coco chanel mademoiselle
*calvin klein euphoria
* lolita lempicka
mleczko do demakijazu: loreal de-maq expert












No comments:

Post a Comment

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina